Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

MammatillO skrev 2010-01-04 07:20:48 följande:
    Jag köpte spoiler tanks till bra pris med låg frakt från Donnaida.com nyligen. Vet ej om det finns kvar (royla iaf slut) men kanske powder och blå? Stl 4 var helt slut.
  • Frusna flickan
    Kajsan skrev 2010-01-04 09:25:33 följande:
    Nån som har koll på när NKs rea börjar?
    Den brukar börja tidigt så den är väl redan igång?? Iaf här i Gbg tror jag
  • Frusna flickan
    Micjah skrev 2010-01-04 14:22:21 följande:
    Åh nej Köpte ju en vit kort T88 som sidenbanden lossnade på..självklart har inte affären kvar denna då den va på rea Måste därför hitta en ny i stl 1 eller 0.. Mathilde har den inte enl tjejen i telefon..Någon som sett en sån någonstans? På rea då tack
    Varför hitta en ny??? Det är ju bara att laga den. Den nya komme rju ändp också att paja eftersom det är fel på banden. trådarna i dem ligger på fel och klara inte att fästas med raksöm eftersom belastningen på bandet blir ojämt (alltså belastar på olika ställen på bandet och då trasas det upp.

Ang NK-rean. Jag brukar självinte handla mycket där men vet att tidigare år NK rean på NK kids startat mycket tidigare än Pop. Runt 1 jan. Jag har fyndat massor på NK kids förra året, Pop grejor och massa andra märken långt före Pop hade sin egen rea som brukar starta runt den 7:e och då till 50% istället för Pops snåla 30. Det var NK Kids föregårnde år jag baserade mitt svar på ovan, i Göteborg dessutom. Hoppas att jag inte lurade dit dig... Förlåt
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2010-01-05 13:55:43 följande:
    Rea med 50% på Odd Molly!!! Kolla här www.ruslifestyle.seVet dock inte hur mycket som finns kvar....
    Åh de har hearted i stl 3 almost black och även a one silk dress i flera stl! Vill ha! Men jag har shoppat klart nu.
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2010-01-05 13:55:43 följande:
    Rea med 50% på Odd Molly!!! Kolla här www.ruslifestyle.seVet dock inte hur mycket som finns kvar....
    Kan också säga det att de översta är helt slutsålda check me andress, voile short dress i alla färger.
  • Frusna flickan
    storblomman skrev 2010-01-05 17:07:22 följande:
    Nån som handlat där? Är det ok?!
    På Rus? Ja de är bra tycker jag. Har handlat både i butiken och på webben.
  • Frusna flickan
    storblomman skrev följande:
    Bra! hearted tunic, visst är den liten i stl?

Ja om man har stor byst, inte i övrigt tycker jag. Jag har inga problem med smala ärmar eller axlar på den. (Det har jag däremot på Check me blouse och andress.)

Har du ej över C-kupa skulle jag rekommendera dig att ta den mindre om du pendalr mellan två, har du stor byst, D och över ta den större.
  • Frusna flickan

MammatillO skrev 2010-01-05 17:17:32 följande:
    Hoppas någon kan hjälpa mig med storleks fråga , Vad jag förstått är Full emb smock dress stor i storleken om jag är en stor 2.a och en liten 3.a (väger mellan 63-65 kg och är 165 cm) men vill gärna att klänningen även ska passa då jag ska ner ca 5-10 kg
    Jag har 3 ibland 2 och jag väger 74 och är 168. När jag hör de där siffrorna låter det som en 1:a på den klänningen. Särkilt om du ska ner i vikt också.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III