Micjah skrev 2010-01-04 14:22:21 följande:
Åh nej Köpte ju en vit kort T88 som sidenbanden lossnade på..självklart har inte affären kvar denna då den va på rea Måste därför hitta en ny i stl 1 eller 0.. Mathilde har den inte enl tjejen i telefon..Någon som sett en sån någonstans? På rea då tack
Varför hitta en ny??? Det är ju bara att laga den. Den nya komme rju ändp också att paja eftersom det är fel på banden. trådarna i dem ligger på fel och klara inte att fästas med raksöm eftersom belastningen på bandet blir ojämt (alltså belastar på olika ställen på bandet och då trasas det upp.
Ang NK-rean. Jag brukar självinte handla mycket där men vet att tidigare år NK rean på NK kids startat mycket tidigare än Pop. Runt 1 jan. Jag har fyndat massor på NK kids förra året, Pop grejor och massa andra märken långt före Pop hade sin egen rea som brukar starta runt den 7:e och då till 50% istället för Pops snåla 30. Det var NK Kids föregårnde år jag baserade mitt svar på ovan, i Göteborg dessutom. Hoppas att jag inte lurade dit dig... Förlåt