-
Jag tycker den är fin lite skrynklig!smulan0 skrev 2009-11-11 09:17:36 följande:nu har jag fått min short voile dress dk red! I'm in love! kommer dröja innan det inte längre är mitt favoritplagg! Brukar ni som har stryka er? Tänkte först göra det men det kanske är finare med lite lätt skrynklat tyg?!
-
Sitter och funderar på jul- och nyårsoutfit.
Vad säger ni om #52 Excess Dress? Är den värd sitt pris? Är det någon som har provat den? -
Tack för ditt svar! *grön av avundsjuka*Tequila skrev 2009-11-11 10:09:19 följande:Malinoski: Jag fick hem min Excess Dress i går och den är helt underbar!!! Dock var den ganska svår att få tag i. Dyr var den också, men som sagt helt fantastisk! Jag har bara sett den i Royal och det var den jag valde med. Jag brukar ha stl 3, men i bland stl 4, men på denna räckte definitivt stl 3.
Är SÅ sugen, men vet inte riktigt om jag vågar med tanke på priset..
Tror ni att en sådan här klänning går att sälja på Tradera om man ångrar sig eller är den svårsåld?
Funderade ett tag på Brand new 2nd hand dress som alternativ, men är rädd att den är mer svåranvänd och begränsad till höst/vinter. En excess känns som att man kan ha året runt!? -
Du har inga bilder?? :)Tequila skrev 2009-11-11 10:09:19 följande:Malinoski: Jag fick hem min Excess Dress i går och den är helt underbar!!! Dock var den ganska svår att få tag i. Dyr var den också, men som sagt helt fantastisk! Jag har bara sett den i Royal och det var den jag valde med. Jag brukar ha stl 3, men i bland stl 4, men på denna räckte definitivt stl 3.
-
kul!Tequila skrev 2009-11-11 10:35:39 följande:malinoski: Ska precis i väg och titta på min nyfödda brorsdotter! Fixar bilder i kväll!
-
Vad blev det idag??Bina skrev 2009-11-11 17:39:51 följande:Ja shit - nu slant jag trots att jag bara skulle rensa idag )
Själv funderar jag fortf på vilken klänning jag ska slå till på OM det blir någon klänning.. Beslutsångest.. eller rättare sagt, vill hemskt gärna med vet inte om mitt samvete håller.. :) -
Rotar i garderoben för fullt.. :)Bina skrev 2009-11-11 18:20:04 följande:Vill du väldigt gärna ha en klänning och kan kränga i väg något annat så håller samvetet - fråga mig!
I mitt velande mellan Brand new 2nd Hand och Excess har jag nästan förordat Excess för att den funkar bättre året runt och vid fler tillfällen. Men nu slog det mig precis, funkar Excess verkligen på nyårsafton? tveksamt eller??
(lovar att snart släppa det och inte spamma tråden mera..) -
Supfin! Ja, den är en dröm..Tequila skrev 2009-11-11 21:25:33 följande:malinoski: Jag har nu lagt upp två bilder i mitt fotogalleri på Excess Dress. Tycker dock inte riktigt att bilderna gör denna klänning rättvisa. Angående diskussionen om den passar på nyårsafton eller inte tycker jag definitivt att den gör det. Det beror väl på vad man ska göra i och för sig!
Tack så mycket att jag fick kika lite! (är det inte underbart att de här forumen finns??) :)
Är den normal i strl? -
Aaaarrrrrrghhhh... blir så IRRITERAD på alla oseriösa människor på Tradera!
Har en tjej som köpte ett plagg av mig med "köp nu" för ett par veckor sen. Men efter det har jag inte hört ett spår. Jag har mailat, sms:at och ringt. Inget svar.
Idag ringde jag med dolt nummer och då svarade hon. När jag berättade att det var jag slängde hon bara på luren!
Är det inte märkligt att man inte ens kan agera vuxet och prata om det i alla fall. Har man tex inte råd så kan man ju i alla fall berätta det (även fast man kan undra varför man då klickar på köp nu).
Visst, det är väl inte värre än att man kan lägga upp annonsen igen, men det är bara så tråkigt... -
Ååå... vad mycket fint!! Kan de inte släppas NU!!Mariajac skrev 2009-11-12 09:40:58 följande:Här kan man se bilder på Odd Mollys pre-spring!!! campaign.constantcontact.com/render... Underbart!!!