Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Odd Molly - för oss inbitna del III

I dag kom mitt andra molly-plagg, en angora mix long cardigan i chalk, ny, inköpt på tradera. Så gosig och fin att ha på sig! Måste dock ha långärmat under, men det kan jag leva med...:) Nån som vet vad den brukar kosta i butik? Lite nyfiken på om/hur mkt jag sparat...

• Pyttisens mamma
    Duntoffla skrev 2010-01-16 18:29:11 följande:
    Fint fynd! Önskar verkligen att jag kan ha stickat. *kliar*
    Jag måste ha långärmat under denna med, annars kliar det... Men det funkar!
  • Pyttisens mamma
    Duntoffla skrev 2010-01-16 19:24:26 följande:
    Frågan är om jag klarar av att ha långärmat under. Är ofta rätt varm av mig?Är det ngn här som har Full Emb. Smock dress i powder på bild? Alltså med sig själv i?
    Den här koftan verkar rätt varm av sig själv ändå... Hade bara en tunn bomullstunika under, och jag kände att det blev rätt varmt. Sä även m kortärmat hade du nog blivit varm i denna!
  • Pyttisens mamma

Har ju kikat lite i era bloggar och sett att flera av er har tyllkjolen från Indiska. Så idag när jag gick förbi var jag tvungen att kolla på dem, och jag såg att den var nedsatt från 199 till 129 kr. Så jag tog en grå och en cremefärgad med till provrummet. Tvekade lite, men misstänkte att jag skulle ångra mig om jag inte köpte, så jag tog båda. Framme vid kassan visade det sig att det var ytterligare 50 % rabatt, så det blev 129 kr för BÅDA! Helt ok pris tycker jag! :)

• Pyttisens mamma

Är lite sugen på en velour hooded tunic i almost black, undrar lite, är den grå el blå??? Ngn som sett en i stl 1 nånstans, till bra pris... :)

• Pyttisens mamma
    Puffig Pingla skrev 2010-01-19 21:50:06 följande:
    Den är åt det grå hållet.
    det var det jag hoppades på :)
  • Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-19 22:12:56 följande:
    skrev precis om den i min blogg. finns på bohemiadesign.co.uk Finns även i stl 0 på lite andra ställe.Min är väldigt svart!
    det var velour hooded tunic jag var ute efter, men tack ändå...
  • Pyttisens mamma
    smulan0 skrev 2010-01-20 09:16:45 följande:
    oj va lite snabb där.... den har jag också sett på rea men har glömt var... ska hålla koll!
    tack snälla!
  • Pyttisens mamma

Klick klick sa det igår... :) Eftersom det verkar svårt att få tag på en velour hooded tunic i almost black blev jag inspirerad av allt prat om fonda dress, så det blev en sån... Nu hoppas jag bara att den är fin på!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III