Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tabby: 3 Ibland 2 skulle det såklart stå ovan

• Frusna flickan
    Morty skrev 2009-11-12 20:52:54 följande:
    fru vanheden skrev 2009-11-12 20:49:26 följande:
    Är revolution även rymlig över ryggen? Funderar nämligen på att köpa en sådan.
    Jag tycker att den är rymlig men om den blir trång någonstans är det över axlar/ärmar liksom..
  • Frusna flickan
    Babybalo skrev 2009-11-13 23:09:27 följande:
    Inte jag heller! Har letat runt utan resultat!
    Jga hittade inte heller när jag provade själv men det gick fint med länken som fanns några sidor bakåt, runt sid 17 el så om jag inte minns fel. El har de tagit bort sneak peek nu?
  • Frusna flickan

Oj vad dött här var i kväll..

Jag måste bara säga en OT sak eftersom så många pratar om skärp från H&M. Såg jättesnygga i skinn idag på ZARA, knytskäp som liksom är brett runt och sedan smalt eller vad man ska säga. Det fanns också i olika färger, gråttm brunt, creme och beige. Kostade 299 kr. Så himla bra med olika färger!

• Frusna flickan
    isako skrev 2009-11-16 20:49:48 följande:
    hahahahahah Du är ju för söööt!!!Tjejer  -  Behöver ert råd... Om ni kollar på Bambis sida på Pre-spring. Jag vill ha #228 Alchemistry tunic  Men velar lite när det gäller färg. Rent spontant fastnade jag för vitt. Sen kom jag och tänka på att jag ju har Sommer of 2007 i vit med cerise och T88 button down i vitt... Blir det inte kaka på kaka?
    Alternativet är den blå istället... Vad säger ni töser?
    Ääälskar den blå. Den ska jag bara ha! Den är ett must have för mig tillsammans med Alchemistry långärmade med spetsränder från axlarna (minns ej namnet). Den vill jag också ha i blått men det går ju inte.. Det får bli rosa på den, den är ju också superfin tycker jag.
  • Frusna flickan
    smulan0 skrev 2009-11-17 18:36:11 följande:
    tänkte köpa om lovely knit till mamma i julklapp, hon är 1.62 o väger drygt 70kg, vad tror ni 3a eller 4a i stl?
    Absolut inte en 4:a. Jag är längre och väger numera 75 kg tyvärr och har stl 3. Om hon inte har F-kupa tror jag att hon drunkar i 4:an.
  • Frusna flickan
    jojoa75 skrev 2009-11-17 22:11:40 följande:
    Jag hänger med så långt som att hon har lite olika strl ute o en del plagg, men ser den olik ut i mönstret? Jag ser faktiskt inte skillnad, men så har jag inte nån sån heller i nån mörk färg, så jag kanske helt enkelt inte kan se det.
    Nej det är en jättebra kopia om det nu är så men den har liksom den lovely knit kopia jag tidigare sett lite mer kontrast i färgerna. Jag ahr ju exakt samma kofta och den är liksom lite "dimmigare" i färgbrytningen. Precis så var det med den mörkblå i bomull jag såg. Den såg liksom lite lite annorlunda ut, lite starkare färger liksom men exakt samma mönster. Svårt att förklara. Tror i alla fall att allt den säljaren har är kopior.
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-11-17 22:43:11 följande:
    Jepp. Men redan på bilderna hos Bina kan man se att de är fejk. Färgerna är för "klara" och starka.
    Ja precis!! De ser liksom mer nya ut än de äkta någonsin har gjort
  • Frusna flickan
    alias skrev 2009-11-19 10:10:49 följande:
    Nu går et att förbeställa prespring hos Deepfling!Skyna skynda, dollarn är dessutom billig nu!
    Tack! Men herregud var stl redan var slut. Inget av det jag ville beställa fanns kvar i stl. Dessutom stod det delivery mid dec. Man hinner då få snabbare leverans från Svenska butiker. Bra pris dock med den låga dollarn. Bara man inte åker på tull och sånt.. Då tjänar man inte lika många hundringar. Beror ju också på vad de skriver på paketen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III