Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Går inte så bra med länkningen, testar så här, objekt 103558464.

Hon har anlänt... pokergirl.blogg.se
  • Pokergirl

Neeeeeej.... Jag glömde bort en T-auktion! Som jag suktat efter en lila Grandmas coat, nu var den där och jag missade den med bara några minuter. *snyft*

Hon har anlänt... pokergirl.blogg.se
  • Pokergirl

Åh så mkt fina kläder! Jag som älskar lila, underbart... 
    Men kommer det inga grandmas i vår?

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-12-19 22:09:31 följande:
    jodå jodå - lugn!Crochet grandmas coat 2010Lite Powder (text orange eller brun)Almost Black (blå text)Lilac (mörk röd text?)Dark Pink (svart eller mörkmörk blå text)Dark Red (Rosa text)Dark Blue (Vit text)springer och gömmer mig efter att jag avslöjat detta...
    {#lang_emotions_kiss} Tack! Så många fina färger, jag är ju fortfarande bitter över att jag inte fick tag på en lila i våras men det kanske kan kompenseras i vår.
  • Pokergirl
    Kajsan skrev 2009-12-23 23:11:47 följande:
    Har ni sett Lotta Engberg nu på Bingolotto i OM kläder, fin!
    Superfin klänning! Den skulle man haft imorgon!
  • Pokergirl
    MammatillO skrev 2009-12-24 20:52:51 följande:
    Jag har en fysisk butik där jag bor och nu när mellandags rean börjar så har jag satt in min "odd molly radar" på ett par saker jag bara ska ha , Det bästa med att bo i denna håla jag bor i är att man har nästan alltid har tur att hitta dom OM kläderna man vill ha då det reas så man slipper betala fullpris så det blir ju ändå win win för både jag som kund och för butiken ändå
    Jag bor i samma håla men jag blir alltid så besviken! Var på rean i somras och då hade dom bara 30 procent på vissa plagg. Trist! Aldrig rea på det jag vill ha!
  • Pokergirl

Nu lägger även ajabaja upp sin rea på OM, 30% verkar det vara.

• Pokergirl
    Anna Paulita skrev 2009-12-26 20:17:27 följande:
    Åh vilken beslutsångest jag har....jag har snöat in på voile short dress....en vit. Vill sååååå gärna ha en. Har hittat på CD i min storlek, men tycker att 1900 är saftigt, även om jag vet att det är ett helt vanligt pris för en OM klänning. :PJag funderar på om den kommer på rea i OM affären på Humlegårdsgatan....då skulle det kännas så surt. Skulle för övrigt helst prova den innan också. Och att C>D inte levererar fram till den 7e januari.:(Men samtidigt, jag vill så gärna ha den.... :/
    Och jag vill ha en i chocolate, på rea såklart!
  • Pokergirl
    alias skrev 2009-12-27 10:56:51 följande:
    Brun också ..
    Åh, då måste jag kolla! Tack!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III