Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Caturine skrev 2010-01-27 11:42:22 följande:
    Finns det nånstans man kan se bilder från alla kollektioner? Letar och letar men hittar inte! Jag vill veta från vilken kollektion min blå anorack kommer ifrån.
    Beroende på vilken brodyr det är på den brukar man kunna lista ut vilken kollektio det är. Annars kan du testa att lägga in e bild i ditt galleri och be experterna här kika.
    * * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl

Sitter och spanar på kommande släpp. Summer verkar inte bli så kostsamt, men en sak Måste jag ha, wigwam dress. Någon som kan tippa prislappen för skönheten?

• Pokergirl
    smulan0 skrev 2010-01-27 21:11:23 följande:
    1995kr
    Åh tack för hjälpen! Det var ju billigare än jag trodde, både jag och maken tippade på mellan 2500 och 3´, så nu kommer klänningen att framstå som ett billigt, prisvärt köp!
  • Pokergirl

Om ngn är på jakt efter en fonda i chalk eller blue så hojta, jag ska förbi vår butik här uppe i norr imorgon och tidigare i veckan hade dom alla strl. Almost black fanns sist jag kikade bara i strl 0 och 1.

• Pokergirl

Sara Mia: Grattis, den är verkligen superfin!

Själv sitter jag och surar. Varför kan inte ajabaja höja sin rea till iaf 50%? Har spanat in både OM och lite barnkläder men liiite mer rabatt hade man ju önskat!

• Pokergirl

Sue ellen: Den är ju så, så, så fin! Åh vad jag önskar jag hade ett ex i garderoben! Jag hade nog valt att ha leggings till, i grått eller svart. Eller ett par slitna jeansleggings.

• Pokergirl
    Sue Ellen skrev 2010-01-28 22:50:32 följande:
    Jag älskar klänningen!! Den är ju så SKÖN! Och fin, förståss. Det finns en kvar till halva priset i "min" OM-butik. Stl. 2. Intresserad...? Isåfall kan jag rusa in o haffa den till dig imorgon när jag ändå ska på strumpbyxe-jakt.
    Funkar den på en 2-3:a? I så fall skulle jag vara dig evigt tacksam!
  • Pokergirl

Sue ellen: mätte precis och jag ligger på ca 94 över tuttarna. Är rädd för att en 2:a blir för tight, synd då den är helt makalöst fin!

• Pokergirl

Jag  röstar på de blå, den är bara såå fin och man tröttnar inte på den. Fräsch till sommaren men kommer att funka superbra i höst också. Den rosa känns jättefräsch och fin till våren och sommaren men kanske inte lika rolig i höst.

• Pokergirl

Jag har inte kunnat släppa tanken på en chek me andress... Får försöka hitta en 3:a, helst av allt skulle jag vilja ha den som är grå/rosa med blått kantband. Är det färgsättningen rose eller vad heter den?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III