-
Beroende på vilken brodyr det är på den brukar man kunna lista ut vilken kollektio det är. Annars kan du testa att lägga in e bild i ditt galleri och be experterna här kika.Caturine skrev 2010-01-27 11:42:22 följande:Finns det nånstans man kan se bilder från alla kollektioner? Letar och letar men hittar inte! Jag vill veta från vilken kollektion min blå anorack kommer ifrån.
-
Sitter och spanar på kommande släpp. Summer verkar inte bli så kostsamt, men en sak Måste jag ha, wigwam dress. Någon som kan tippa prislappen för skönheten?
-
Åh tack för hjälpen!smulan0 skrev 2010-01-27 21:11:23 följande:1995kr
Det var ju billigare än jag trodde, både jag och maken tippade på mellan 2500 och 3´, så nu kommer klänningen att framstå som ett billigt, prisvärt köp!
-
Om ngn är på jakt efter en fonda i chalk eller blue så hojta, jag ska förbi vår butik här uppe i norr imorgon och tidigare i veckan hade dom alla strl. Almost black fanns sist jag kikade bara i strl 0 och 1.
-
Sara Mia: Grattis, den är verkligen superfin!
Själv sitter jag och surar. Varför kan inte ajabaja höja sin rea till iaf 50%? Har spanat in både OM och lite barnkläder men liiite mer rabatt hade man ju önskat!
-
Sue ellen: Den är ju så, så, så fin! Åh vad jag önskar jag hade ett ex i garderoben! Jag hade nog valt att ha leggings till, i grått eller svart. Eller ett par slitna jeansleggings.
-
Funkar den på en 2-3:a? I så fall skulle jag vara dig evigt tacksam!Sue Ellen skrev 2010-01-28 22:50:32 följande:Jag älskar klänningen!! Den är ju så SKÖN! Och fin, förståss. Det finns en kvar till halva priset i "min" OM-butik. Stl. 2. Intresserad...? Isåfall kan jag rusa in o haffa den till dig imorgon när jag ändå ska på strumpbyxe-jakt.
-
Sue ellen: mätte precis och jag ligger på ca 94 över tuttarna. Är rädd för att en 2:a blir för tight, synd då den är helt makalöst fin!
-
Jag röstar på de blå, den är bara såå fin och man tröttnar inte på den. Fräsch till sommaren men kommer att funka superbra i höst också. Den rosa känns jättefräsch och fin till våren och sommaren men kanske inte lika rolig i höst.
-
Jag har inte kunnat släppa tanken på en chek me andress... Får försöka hitta en 3:a, helst av allt skulle jag vilja ha den som är grå/rosa med blått kantband. Är det färgsättningen rose eller vad heter den?