• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Mabimao
    fru vanheden skrev 2010-01-21 21:07:10 följande:
    Är det bara på mig som den ser hemsk ut bakifrån?Den står rakt ut baktill..är det brösten som tar för mycket av tyget framtill eller varför är den så?Framifrån ser det bra ut men inte bak
    Har inte tänkt på det........
  • Morty

Någon här som vet hur OMs velour byxor är i storlek? Jag tänker på Fonda Trousers som är i trekvartsmodellen.

fru vanheden skrev 2010-01-21 21:07:10 följande:
    Är det bara på mig som den ser hemsk ut bakifrån? Den står rakt ut baktill.. är det brösten som tar för mycket av tyget framtill eller varför är den så? Framifrån ser det bra ut men inte bak
    Oj, nämen vad trist. Då får man nog ta och prova den. Har aldrig haft en sådan men är bra sugen. {#lang_emotions_dreamer}
  • Nala
    Sue Ellen skrev 2010-01-21 21:05:50 följande:
    Känner VERKLIGEN igen mig!!
    Haha, skönt att vi är fler :) Jag försöker försvara det för mig själv med att jag inte har handlat något till mig själv på så många år så att jag är värd det :)
  • Nala
    Morty skrev 2010-01-21 21:07:34 följande:
    Grattis till jättefina köp!!!
    Tack tack :)
  • x karin76
    Bambiblogg skrev 2010-01-21 20:36:30 följande:
    Här är det flera som har skrivit om hur de tycker den är i storleken:bambi.blogg.se/2010/january/vecka-3-738-parke...
    smulan0 skrev 2010-01-21 19:43:48 följande:
    Den är lite trång i ärmarna speciellt om man har en tröja under. Tror den större storleken blir bra!
    Tack!
  • Nala
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-21 21:07:37 följande:
    Jag har just fastnat här och redan klickat hem tre plagg på kort tid... :)
    Livsfarligt som sagt :) Men man blir ju helt hagalen .... :)
  • Minatre

Hej! Här är en till som vill bekänna sitt stora OM-begär. Har redan köpt på mig alldeles för mycket av pre-spring och nu senast från vårkollektionen (två Fonda dress är på väg - en pink och en alm black)....

• Minatre
    Morty skrev 2010-01-21 21:09:39 följande:
    Någon här som vet hur OMs velour byxor är i storlek? Jag tänker på Fonda Trousers som är i trekvartsmodellen. Oj, nämen vad trist. Då får man nog ta och prova den. Har aldrig haft en sådan men är bra sugen.
    Jag har en från en tidigare kollektion (minns nu inte från vilken, tror det var living tenfold) men den var normal i storlek (kanske något åt den mindre hållet).

Men jag har för mig att höstens var något små i storlekarna, åtminstone över rumpan
  • Morty
    Minatre skrev 2010-01-21 21:24:20 följande:
    Hej! Här är en till som vill bekänna sitt stora OM-begär. Har redan köpt på mig alldeles för mycket av pre-spring och nu senast från vårkollektionen (två Fonda dress är på väg - en pink och en alm black)....
    Välkommen!
    Minatre skrev 2010-01-21 21:28:48 följande:
    Jag har en från en tidigare kollektion (minns nu inte från vilken, tror det var living tenfold) men den var normal i storlek (kanske något åt den mindre hållet). Men jag har för mig att höstens var något små i storlekarna, åtminstone över rumpan
    Tusen tack! Det är lika bra att ta den större storleken känns det som. Man kan ju alltid byta.
  • Minatre
    Morty skrev 2010-01-21 21:31:34 följande:
    Tusen tack! Det är lika bra att ta den större storleken känns det som. Man kan ju alltid byta.
    Ja, jag hade nog gått upp en storlek. De är jättesöta de velourbyxorna. Så fint med volang nertill.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III