• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Pokergirl

Det blir nog bara en Frill top för mig denna omgången. Är lite sugen på en Fonda jag med men jag vet inte om jag har råd. Måste ju hålla i slantarna inför kommande släpp.

Ngn som har koll på vad en Goolagong i vinrött kan ge på T?

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Stargirl
    Pokergirl skrev 2010-01-21 18:27:30 följande:
    Det blir nog bara en Frill top för mig denna omgången. Är lite sugen på en Fonda jag med men jag vet inte om jag har råd. Måste ju hålla i slantarna inför kommande släpp.Ngn som har koll på vad en Goolagong i vinrött kan ge på T?
    Jag köpte bara crysalis wrap....inget annat. Inte ens en Frill top.....ingen Fonda dress....inget. Bara det lilla.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Bina
    Mabimao skrev 2010-01-21 17:20:45 följande:
    Då kanske den blir för liten.......... Vad tycker du on din? Keeper? Den såg fin ut på.
    Jag är inte helt övertygad - den är jättefin över bysten (trots att jag är onödigt stor där) men den följer ALLT liksom.. kanske kanske inte.. den är jätteskön och fin och mjuk och luktar gott och och och.. men.. figurföljare..
  • Tuffelisa

{#lang_emotions_dreamer}Här är en till som sitter och velar om en Fonda dress. Jag undrar hur ni andra uppfattar den. Är det en hemmamysklänning eller är det en klänning man kan ha på sig dagligen på jobbet, på stan till dagis?

• Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-01-21 18:38:21 följande:
    Jag köpte bara crysalis wrap....inget annat. Inte ens en Frill top.....ingen Fonda dress....inget. Bara det lilla.
    Men var tod den röda crysalis vägen på Ajabaja. Först hade de den men nu är den borta. Köpte du den i multi? Tyckte att den multi i färgerna påminde lite om wrapen fr i höstas men sugen är jag
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Mabimao
    Bina skrev 2010-01-21 18:55:18 följande:
    Jag är inte helt övertygad - den är jättefin över bysten (trots att jag är onödigt stor där) men den följer ALLT liksom.. kanske kanske inte.. den är jätteskön och fin och mjuk och luktar gott och och och.. men.. figurföljare..
    I see. Ja, jag återkommer om vad jag tyckte när jag fått min.......
    Vet du eller nån annan när frill blusen och tenfold kommer? Om det är i nästa eller nästnästa (?!) släpp. Jag sålde min bomulls tenfold och åååångrar mig. Vill ha en 4:a, i chalk kanske.....
    Har haft span på T ett tag, men de som säljs nu är ju i ull och sällan en 4:a
  • Stargirl
    Tindrisen03 skrev 2010-01-21 19:00:44 följande:
    Men var tod den röda crysalis vägen på Ajabaja. Först hade de den men nu är den borta. Köpte du den i multi? Tyckte att den multi i färgerna påminde lite om wrapen fr i höstas men sugen är jag
    Ja den röda köpte jag. Den andra påminner för mycket om den blå jag redan har...som du nämner är den lik den från hösten. Gillar modellen massor och använder min ofta!!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • x karin76

Tittar in med en fråga..

Har funderingar på en nylon parker coat på Blocket, men är lite osäker på storleken eftersom jag aldrig provat någon... Är den liten och trång eller stor och rymlig? Har vanligtvis stl 2 (38) men är rätt lång och har ganska breda axlar, kanske en 3:a (som jag hittat) borde passa bäst?

Tack på förhand för input!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III