• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-01-26 20:53:21 följande:
    blir ju avis på alla er som bor i sthlm som har både fika och OM-träffar!
    Fast ni som bor i övriga Sverige får väl också hooka upp någonstans. Fler bor väl neråt i landet typ Göteborg, Malmö
  • freemind
    panda08 skrev 2010-01-26 15:41:46 följande:
    Hej , en lite fråga...är det någon som beställt OM från Nola(shopatnola)? Undrar bara hur lång tid det tog för er? 
    Jag beställde för någon vecka sedan. Beställde på fredag, på måndag fanns paketet att hämta på ICA!
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-01-26 20:56:36 följande:
    Fast ni som bor i övriga Sverige får väl också hooka upp någonstans. Fler bor väl neråt i landet typ Göteborg, Malmö
    absolut!
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-01-26 18:39:49 följande:
    Nu har jag lagt in en grynig bild i bildis. Ang, Chrysalisen Morty: Jag inser att banden inte blir så utåtstående om jag varit smalare om magen. Om jag stänger den på ett annat sätt - så att mittentygerna inte går ihop utan har 5-10 cm öppet fram då sitter den bra upptill, drar jag åt så att den är stängd blir det stort ovanför brösten. Den är nog faktiskt tyvärr lite liten för mig, dock perfekt i armar/axlar. Kanske får den göra någon anna lycklig. Och jag är så glad att jag fick tag på den för jag hade ALDRIG kunnat släppa den annars. Det är ju så vissa saker passar en bara inte och så ändrar de lite med åren, olika modeller och så. Och en tunika för 1900 kr måste sitta perfekt tycker jag. Men jag ska ha den hängande här på väggen och njuta av hur vacker den är litegrann. Och se fram emot en rosa Fonda istället!
    Fiiin. Och det är min med....men jag funderar på att returnera min....svimmade nån nu?.....
  • panda08
    freemind skrev 2010-01-26 21:04:20 följande:
    Jag beställde för någon vecka sedan. Beställde på fredag, på måndag fanns paketet att hämta på ICA!
    Det var snabbt jobbat! 
    Mitt paket blev skickat den 18.de och har fortfarande inte hittat hit, hoppas att det hittar hit... 
  • Morty
    Mabimao skrev 2010-01-26 21:10:58 följande:
    Fiiin. Och det är min med....men jag funderar på att returnera min....svimmade nån nu?.....
    *jag gjorde* {#lang_emotions_wink} Kom ni inte överens du och Fonda?
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-01-26 21:07:49 följande:
    absolut!
    Eller så får ni säga till när ni kommer hit
    Mabimao skrev 2010-01-26 21:10:58 följande:
    Va? Varför det? Och om du nu tänker på det så tänk på mig om den är rosa....
  • Mabimao
    Morty skrev 2010-01-26 21:18:07 följande:
    *jag gjorde* Kom ni inte överens du och Fonda?
    Jag älskar den. MEN (med risk för att tjata sönder alla bloggar om detta, blunda om nå hört detta av mig innan ;-D ) jag tycker inte den är värd det för mig (kanske) när den är så lik Deidre i formen. Jag sitter nu med 6 velour framför mig och skall försöka att välja ut 1 eller 2 som får gå.
    4 vet jag skall (kanske) stanna. Googalong, velour dress (Katinkas 9:a idag) och deidre Royal.
    Blå Deidre? skall inte ha 2 Deidre. (Hade jag kunnat om jag inte haft en massa annan velour)
    OCH Fondan (black)????? Deh är jättefin, men jag har andra jag kan ha de dagar jag skulle velat ha den eller?????(Och att välja F istället för D blir en kostnadsfråga. Jag har fyndat mina Deidre.) Hänger ni med?
    Jag VET inte VET inte VET inte. I-lands problem med råge!!!!!
    Katinka, Bina, Sanni och alla andra: Förlåt att denna dagen blev dagen då ALLA var tvungna att lyssna på tjat Mia, (ingen har kommit undan)

SÅ, de var del hele
  • Mabimao

Glömde velour frill i brunt som skall stanna.....

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III