• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-01-25 22:44:50 följande:
    På fondan? Jag kan inte fota frillarna eftersom jag inte vill packa upp den rosa som är i fel färg och ska gå i retur. Och den vita är ju i stl 1. Appeteasern vill jag dessvärre INTE visa mig i - såg inge bra ut alls... Ser riktigt fläskig ut om höfterna. (jag hoppas ingen tar illa vid sig att jag säger så, är vanligtvis rätt nöjd med min halvkurviga kropp) Fondabilder kan jag lägga i bildtråden dock, fast inte på stuts Ursäkta att jag spamar hela kvällen. Har inget roligare för mig Som vanligt.
    Spam gör inget , kul att denna tråd är mer liv i igen tycker jag
    Ja, jag tänkte på Fondan men även på Appereasern...men fattar att du inte vill.
    Om dina kurvor fina, minns underklännings bilden ;-D Den som tog hem storkovan på T....
  • Mabimao
    Mabimao skrev 2010-01-25 22:49:29 följande:
    Spam gör inget , kul att denna tråd är mer liv i igen tycker jag Ja, jag tänkte på Fondan men även på Appereasern...men fattar att du inte vill.Om dina kurvor fina, minns underklännings bilden ;-D Den som tog hem storkovan på T....
    Blev lite fel. om skulle stå fattar om du inte vill. Och sedan Dina kurvor är fina. Om:et hamnade på fel ställe. och det saknas ett är ser jag nu.
    Kanske dags att sova
  • Minatre
    Frusna flickan skrev 2010-01-25 22:44:50 följande:
    På fondan? Jag kan inte fota frillarna eftersom jag inte vill packa upp den rosa som är i fel färg och ska gå i retur. Och den vita är ju i stl 1. Appeteasern vill jag dessvärre INTE visa mig i - såg inge bra ut alls... Ser riktigt fläskig ut om höfterna. (jag hoppas ingen tar illa vid sig att jag säger så, är vanligtvis rätt nöjd med min halvkurviga kropp) Fondabilder kan jag lägga i bildtråden dock, fast inte på stuts Ursäkta att jag spamar hela kvällen. Har inget roligare för mig Som vanligt.
    Här är en till som spammar idag. Men vi får skylla på Fondafeber
  • Pyttisens mamma
    Minatre skrev 2010-01-25 22:40:35 följande:
    Grattis till ett bra köp! Den velour tunikan är så fin. Älskar min och använder den jätteofta.
    Tack! Jag tror att den kommer att gillas här med... :)
  • Sue  Ellen

Lycklig! Sålde min grå Angora Long Cardigan (heter den så) eftersom jag hellre ville ha en blå. Har kollat förgäves på Tradera efter en sådan men hittar ingen. Idag i min lokala OM-butik hittade jag just en sådan I MIN STORLEK till halva priset!!! Sålde min grå för 1400 pix och fick en ny blå för 849.-!!! Köpte även en Check me andress (namn, igen?) för 749.- som gick direkt till sömmerskan för att få banden förstärkta, det bjöd affären på eftersom OM gått ut med att de sitter löst på vissa exemplar. Får den på torsdag.
    Bra köp, tycker jag!!!

• Frusna flickan
    Sue Ellen skrev 2010-01-26 12:15:20 följande:
    Lycklig! Sålde min grå Angora Long Cardigan (heter den så) eftersom jag hellre ville ha en blå. Har kollat förgäves på Tradera efter en sådan men hittar ingen. Idag i min lokala OM-butik hittade jag just en sådan I MIN STORLEK till halva priset!!! Sålde min grå för 1400 pix och fick en ny blå för 849.-!!! Köpte även en Check me andress (namn, igen?) för 749.- som gick direkt till sömmerskan för att få banden förstärkta, det bjöd affären på eftersom OM gått ut med att de sitter löst på vissa exemplar. Får den på torsdag. Bra köp, tycker jag!!!
    Herregud, vilken lycka! Kanon verkligen. Grattis till två toppenköp!
  • Sue  Ellen
    Frusna flickan skrev 2010-01-26 12:34:45 följande:
    Herregud, vilken lycka! Kanon verkligen. Grattis till två toppenköp!
    Ja, och där fanns så mycket! En massa blusar, flera koftor bla angora long cardigan (849.-) i blått och tenfold knits (749.-) i blått och en multifärgad med brunt skärp som jag inte kan namnet på), jeans (499.-), jeansklänning 1049.-, en röd vinterjacka (den med volangen nertill (995.-) och så nåt linne som jag inte kollade priset på.
    Blev sugen på jeansen också men tyckte inte de satt så bra när jag väl provade dem.
  • Ullis 10

Min Fonda dress var äääär du? Såå tyst från C-D...

• Fossing

Jag har fått hem min Fonda dress (almost black stl 3) från Bohdi idag, tyckte om det ännu mer än jag trodde jag skulle göra, helt perfekt.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III