• isako

Odd Molly - för oss inbitna del III

MammatillO skrev 2009-11-22 20:32:11 följande:
    Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.
    Enligt mig är hon den bästa att ha att göra med. Men vet att alla inte håller med mig. Har tydligen varit något för en tid sedan, men då vart hon ju allvarligt sjuk.
    planerarsyskon skrev 2009-11-22 20:30:42 följande:
    Hej alla OM-experter! Skulle någon vilja uttala sig om jag vågar lägga ett bud på denna blus www.tradera.com/ODD-MOLLY-livealot-blouse-blu........så skulle jag bli väldigt tacksam!Har förstått på er att det cirkulerar kopior på Tradera
    Jag personligen hade inte gjort det om hon inte kan styrka sitt köp med ett kvitto och eventuellt tar Payson.
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    MammatillO skrev 2009-11-22 21:08:31 följande:
    Hade för mig att någon varit missnöjd tidigare , Men då var hon ju allvarligt sjuk så det förstår man ju men i övrigt vad jag läst på andra ställen brukar CD vara bra .men tror jag gör så att skorna får inhandlas på brandos då jag vet att det är fri frakt och gratis returer ifall det skulle vara något
    Ja, kör så, för gratis retur är det nog inte på CD. Osäker men kolla för säkerhets skull. Det är ju väldigt ovanligt att de erbjuder gratis retur.

Kan också tipsa er töser om underkjol - kjol på Indiskan. Har bild på den idag på bloggen om ni är intresserade 199 pesetas så överkomligt pris också. Fanns i brunaktig färg också. Svart kollade jag inte efter.
  • isako
    jojoa75 skrev 2009-11-22 23:46:00 följande:
    Har du underkjol under ellosdressen på dig i bloggen?
    Ja, från Indiskan - Såg att OM holic använde den som vanlig kjol, men jag använde den som underkjol. Dock blir det lite varmt kom jag på haha Men om man inte skall sitta inomhus hela dagen så är det klockrent
  • isako

Tjejer

Har kommit på att jag MÅSTE ha en spoiler tank i choclate i strlk 4.
    Ngn som har sett eller kan tipsa om vart jag kan hitta den?
    (Ingen annons)

• isako

Töser. Visst var det ngn här som sökte efter en T88 dress i chocolate?
    Har hittat i strlk 0, 1 och 2. I USA dock, men det är ju nästan bra för dollarn är låg...

Ingen som vet ngt om en spoiler tank i 4 i chocolate?

• isako
    alias skrev 2009-11-25 21:22:24 följande:
    Har du några bra tips på sajter i USA? Det lönar sig ju att handla därifrån nu, om man slipper tull ... och det har jag gjort hittills. De enda jag känner till är deepfling.com och Fitts & Company. Tar som sagt gärna emot tips på fler! Tack på förhand!
     Har en del

www.midnightfarm.net/index.php
    www.aqui-nobhill.com/designer/Odd+Molly
    deepfling.com/oddmolly/
    www.fifiluxe.com/brands/Odd-Molly.html
    www.shopgreenapple.com/index.php&manufacturers_id=29
    www.perriberri.com/SearchResult.aspx%20molly
    www.shoprobertson.com/index.php&manufacturers_id=78
    www.fittsandcompany.com/Shop_Odd_Molly.php

Kram
  • isako

Ps. Det är bara USA. Sedan har jag England, tyskland osv..
    Men USA är billigast. Fitts&company är kanon enligt mig så har dom så välj dom först.

• isako
    Frusna flickan skrev 2009-11-26 22:30:17 följande:
    Åh vad bra! Men gud vad de fläskar på med priset på fifiluxe... Helt galet för livealot USD 329!!!!!!
    Ja hon är verkligen heeeeelt ute o cyklar!! Men bra att ha länken.
  • isako
    malinoski skrev 2009-11-26 22:47:14 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-26 22:30:17 följande: Men är inte Fifiluxe en australiensisk shop? Har inte kollat in den på ett tag, men har för mig att det var så.I sådana fall är det ju australiensiska dollar.. :)
    haha jo så är det kanske Handlar mest av amy så jag har nog lagt den i fel mapp
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2009-11-28 21:01:06 följande:
    € är ju euro tecken och £= pund. Det skiljer ju inte jättemkt längre men ändå. Uppfattar det som pund i denna shopen eller är jag helt ute och cyklar?
    Är pund
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III