smulan0 skrev 2009-12-20 08:31:35 följande:
jag fick gå upp en storlek! Bina: Har absolut inte känt att din blogg är sponsrad! Jag gillar den skarpt! Det jag vände var ffa Bambis blogg där plötsligt allt som nämns är saker som hon fått skickat till sig. Då känns det mer som reklam än genuina tips vilket är det jag är ute efter... Jag vill veta även negativa saker om plaggen! Sommar/vår: oj oj oj vad mycket fint.... jag gillar mest de lite "tråkiga" klassiska plaggen så att det kommer x-stitch o grandmas i svart passar mig perfekt!!! Jeanskjolen är ett måste också... o vilka fina klänningar. Får nog starta ett sparkonto redan nu....
Samma här, är en tråkis.. blir x-stitch, spoilers, lovely knit, jeanskjol och en klänning.. Inte så värst nytänkande kanske, men har kommit fram till att det är i dem jag trivs bäst och därför har mest användning för..

Bina skrev 2009-12-20 09:43:57 följande:
fniss - äntligen ligger det online.. min första reaktion var att det började spela från Djungelboken i mina öron.. "Dobidoo.. jag vill ju va som duuuuu"
lh5.ggpht.com/_4RKCBJHtbJI/Sx7Tosfk6mI/AAAAAA... (förlåt Odd Molly - jag kan inte låta bli )
Dom är tooook fula! Inte ens om jag hade fått pengar för att bära dom