• Sylt

Odd Molly - för oss inbitna del III

smulan0 skrev 2010-01-07 22:10:28 följande:
    Någon som var på VIP-rean på Vindåkra utanför malmö ikväll? Hann inte dit men funderar på att åka förbi imorgon. Någon som vet vad där finns?
    Jag hörde att där inte skulle finnas så mkt så jag åkte inte dit....
  • Sylt

Tjohoo

Vann precis en auktion på T som jag suktat efter ett tag *glad*
    Missade en everyday long cardigan, ljusrosa för 500:- på "köp nu" igår.... då surade jag

Jäpp, Dunis. Jag skulle sålt den till dig för 3 loppor *asg*
    Är själv hur nöjd som helst att jag fick swapat min jeanskjol till rätt strl genom binas blogg. Det är helt klar bästa mollyköpet EVER! Hade faktiskt inte sålt min för 3000:- *galen* men jag hade nog tvekat en liiiten stund innan jag hade köpt den för så många pengar.

På tal om jeanskjol. Hur mkt kommer den nya att kosta? Har sett uppgift i ngn blogg på ca 1400:- , stämmer? Nääär kan man köpa/beställa den?

• Sylt

Jag satt o velade men mitt finger på köp-nu knappen. Hade precis bestämt mig o då var det på halva sekunden för sent. Men jag intalar mig att det var ödet

1700:- .... jag hoppas mer på mitt bud Såg på ngn "dollarsida" o räknade man ut genom Forex så landade den på typ 1300:- . Ska se om jag hittar igen!

• Sylt
    Duntoffla skrev 2010-01-12 21:41:02 följande:
    Ang kjolen så kommer det nog vara ett plagg som inte passar mig men är ursnyggt på andra. Skulle behöva svarva mina spiror lite för att klä i den.
    Jag tänker ha tjocka strumpbyxor *fnissar*
    Nu har jag terrat tråden nog för idag!
  • Sylt
    Skrutteruttan skrev 2010-01-13 10:42:50 följande:
    Angående den nya jeanskjolen, när jag frågade min lokala butik (Heaven) vad den skulle kosta fick jag priset 1400 så det är nog inte helfel...
    Perfekt! Det var nog hos dig jag läste det
    Tabby skrev 2010-01-13 09:32:25 följande:
    Kul Var hittade du den till slut?
    New Yorker! Suuperfin!
    jojoa75 skrev 2010-01-13 06:54:09 följande:
    Det var jag som var lite halvgalen (eller mycket ) på Tradera igår Ser det som så att det är ett plagg jag verkligen vill ha, budat på flera stycken.. Dessutom så tänker jag köpa max en Molly el dyl fram till september.. Och det är verkligen max, kanske inte ens en enda.. Ska nämligen gifta mig. (äntligen, efter 10 år o 2 barn )Har slutat sälja meandi o säljer av allt jag har haft hemma, så jag kände att jo, jag ska ha den. Ja, lite mycket galen De jag bjudit på har slutat på över 2400 alla!  
    Den är värd måååånga pengar - helt klart. Skulle lätt avstå en helt från en hel säsong mollysar för denna
  • Sylt
    jojoa75 skrev 2010-01-13 18:43:53 följande:
    Gillar faktiskt inte alls den nya jeanskjolen.. Tycker den är lite för spansk eller hur man ska säga.
    Jag är inte volangtypen, men jag hade tänkt att matcha den med enkla "tillbehör". Nu kanske med svarta leggings o en enkel svart kofta. Till sommaren med ett vitt enkelt linne. Men sen är jag nog ingen riktig mollyist heller
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III