• Sylt

Odd Molly - för oss inbitna del III

jojoa75 skrev 2010-01-13 18:53:00 följande:
    Det blir säkert jättesnyggt! Säkert många som passar i den, men jag har nog för korta ben för så mycket volanger o längre bak liksom.. Hade nog inte tagit mig själv riktigt på allvar i den

Jag hoppas bara att den inte är för kort, vill inte ha cancan-känsla
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-01-16 19:38:38 följande:
    Amen, är du här? trodde du var internetlös? Det var ju just därför...Har ju varit helt inne på Royal men man KAN ju ändra sig
    Hihi. Internet kan man väl alltid sniffa upp
    Fast klänningen är inte här. Såg att Bina hade sin på sig idag i bloggen. Men på mig är den som en klänning *smurf*
  • Sylt
    Morty skrev 2010-01-20 21:59:48 följande:
    aha, ja då har du en massa godbitar att njuta av. Rea fynd?
    Lite blandat. En fin scarfscarf fr Newyorker, en alpacka long cardigan fr T och till sist en ljuvlig full emb. smock dress på 50%

Men man blir ju aldrig mätt....
  • Sylt
    Morty skrev 2010-01-20 22:23:11 följande:
    Massa fint! Köpte du smocken på Kings & Queens? Såg idag att de har 50% nu. En hel del Taradiddle i Powder och en full emb. smock i Powder kvar. Det är ju det...man hittar alltid något nytt som man så gärna vill ha...
    Jäpp! Hämtade en till mig o en till Dunis *tvillingar*
  • Sylt
    alias skrev 2010-01-20 22:31:46 följande:
    Kings & Queens, har jag missat något? En taradiddle i powder låter som något jag MÅSTE ha.Annars har jag gjort något fullständigt wild & crazy idag.Jag har INTE beställt en Fonda Dress.Det ni!
    Fanns bara små strl kvar av Taradiddle. Jag provade en strl 3 som måste var felmärkt. Fick den knappt över huvudet (jag har strl 1 el 2)
  • Sylt
    Morty skrev 2010-01-20 22:39:42 följande:
    Kins & Queens är en affär här i Höllivken. Jag kan kika vilka storlekar som finns kvar i Powder. De hade en röd Taradiddle i storlek 0. Men ni kunde ju sagt till så kunde jag shoppat till er. Jag jobbar precis brevid Toppen Gallerian. Ska in där och hämta posten varje dag så då går man förbi och kollar läget. Fast du har nära dit också antar jag.
    Jäpp, nära
    Tack ändå!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III