Inlägg från: NewYorker |Visa alla inlägg
  • NewYorker
    Anna Paulita skrev 2009-12-26 20:17:27 följande:
    Åh vilken beslutsångest jag har....jag har snöat in på voile short dress....en vit. Vill sååååå gärna ha en. Har hittat på CD i min storlek, men tycker att 1900 är saftigt, även om jag vet att det är ett helt vanligt pris för en OM klänning. :PJag funderar på om den kommer på rea i OM affären på Humlegårdsgatan....då skulle det kännas så surt. Skulle för övrigt helst prova den innan också. Och att C>D inte levererar fram till den 7e januari.:(Men samtidigt, jag vill så gärna ha den.... :/
    Vit short voile dress finns till bra reapris på Bluelawn ...
  • NewYorker

Brun också ..

Vit short voile dress finns till bra reapris på Bluelawn ...
  • NewYorker
    Anna Paulita skrev 2009-12-27 11:37:26 följande:
    Ja, priset var ju bra, men med frakten på 30 pund hamnar jag ändå på 1700 typ såg jag nu. :/
    Fy vad dyrt. Jag vill gärna beställa därifrån, är vi fler kan vi ju kanska lägga en gemensam order? Jag kan fixa om någon vill vara med?
    Vi bör ju vara 3-4 för att det ska vara lönt ... var och en kan ju bidra till frakten i förhållande till vad man handlar för?

Om vi bor i Stockholm kan vi ju tom ses för överlämning så blir det x-tra billigt ...
  • NewYorker
    Ja, priset var ju bra, men med frakten på 30 pund hamnar jag ändå på 1700 typ såg jag nu. :/
    Fy vad dyrt. Jag vill gärna beställa därifrån, är vi fler kan vi ju kanska lägga en gemensam order? Jag kan fixa om någon vill vara med?
    Vi bör ju vara 3-4 för att det ska vara lönt ... var och en kan ju bidra till frakten i förhållande till vad man handlar för?

Om vi bor i Stockholm kan vi ju tom ses för överlämning så blir det x-tra billigt ...
  • NewYorker

• NewYorker

Ja, som ni ser, jag vill verkligen beställa därifrån ...

Sorry for spamming!

• NewYorker
    Anna Paulita skrev 2009-12-27 12:21:36 följande:
    *skrattar* Ja, det är tydligt det. ;) Jag bor i Sthlm och skulle kunna tänka mig en gemensam beställning om fler är intresserade. Jag tycker frakten var HUTLÖS, 30 pund är väl typ 330 spänn. För en voile short dress, den väger ju inte ett skit. :(
    Ni som vill vara med, inboxa mig och skriv var du bor!
  • NewYorker

Ni som inboxat och vill vara med, bekräfta till mig asap så beställer jag ikväll.
    Jag vill gärna ha namn och adress också, så inboxar jag mitt kontonummer så snart jag fått en bekräftelse från blulawn. Allt finns kvar just nu, ser det ut som.
    Jag litar på er, OK?!

• NewYorker

Psst! Ni som inboxat och ville vara med på köpet från BlueLawn, allt är beställt!!!

Hör av mig med detaljer imorgon!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III