Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del III

Bina skrev 2009-12-06 22:29:58 följande:
    everydaymolly.blogspot.com/2009/09/dagens-mol...(storlek 4)
    tack
    alias skrev 2009-12-06 21:21:15 följande:
    Här finns den!www.redheofsweden.se/index.php?option=com_vir...
    tackar

Ska suga lite på det, hade nämligen tänkt att köpa ett plagg ur prespring, men struntar nog i det pga trådarna. Duvet l/s tänkte jag på, såg i en blogg att "ränderna" som går runt om på flera ställen fransar sig redan i butiken, så det är inte värt det priset enl mig.
  • jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-12-06 22:32:07 följande:
    Åh ja, tack! Jag kan inte riktigt släppa den trots fel årstid... Du som sökte t88dress i stl 3 - Det finns en på T nu åsg jag förut med "köp nu" på 2650. Den förra trean i grått gick väl för över 3000 kr?
    tack
  • jojoa75
    Puffig Pingla skrev 2009-12-06 20:24:49 följande:
    Nu finns resten av provbilderna från pre-spring på min blogg. Jag föll för ett oväntat plagg måste jag säga. Trodde man skulle se ut som en galen maräng i duvet l/s tunic men den är ganska figursmickrande. Dock varning för FoL-effekten; dvs att den hakar upp sig på rumpan.
    Jätteroligt att få se bilder på en "riktig" person Håller med om duvet l/s, den ser ursnygg ut! Tack för bilderna på provningen!
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-12-07 08:34:35 följande:
    Slog du till? Annars finns den ju här också Köpte en 2:a där i lördags och fick meddelande direkt att den var på väg.www.shopatnola.co.uk/25-off-odd-molly-t88-dre...
    Japp, jag gjorde det Den bruna fanns oxå på T. Satt o velade med shopatnola oxå, men det skiljde inte så många kronor till slut med frakt o valuta.
    Nu väntar jag på vinnarmail..
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2009-12-07 19:31:48 följande:
    FAKE!!! Anmäl!
    o dessutom fruktansvärt oseriös säljare... har polisanmält den säljaren..
  • jojoa75
    isako skrev 2009-12-08 19:40:04 följande:
    haha ja har märkt det Men det var väll som du säger hennes höjdpunkt. Tycker hon ser skrämmande ut haha Häromdagen när hon hade svart på sig o nästan blodrött läppstift sa Isak "titta mamma hon leker häxa" hahaha Snacka om att jag garvade i 15 minuter.
  • jojoa75
    malinoski skrev 2009-12-09 22:08:01 följande:
    Vad jag kan minnas så kommer Lovely Knit i grey, love, powder och rouge. Men sen har den även gått att se i ett par multivarianter, bla guld. Antar att det är en variant av tidigare Lovelier Knit.
    love?
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2009-12-10 08:18:45 följande:
    Ngn sorts lila rosa variant.
    aha tack för svar!
  • jojoa75
    Tabby skrev 2009-12-12 12:38:04 följande:
    Koftan var redan trasig från affärn. Såg det efter att ha granskat den hemma och tänkt ta på mig den för första gången.Butiken skickade koftan till sömmerskan. (Kanske var hon duktig när det gällde tyg, men när det kom till koftor verkade hon värdelös.)Jo, jag fick tillbaka mina pengar (men först ville de ge mig tillgodokvitto då jag köpt den på rea, som jag ej godtog). Men nu får jag leta efter tröjan till fullpris, för de som haft den i rätt storlek på rea har redan sålts .Det var inget större tjafs från affärens sida, men de försökte få mig att tycka att lagningen var ok och att de ville skicka koftan till sömmerskan igen.Sen så påpekades det att OM har lite si och så med kvaliten på vissa plagg och man fick räkna lite med det. Men jag sa att jag inte godtog plagg som var dåliga, speciellt med tanke på vad OM kostar.NewYorker: Har kollat F&C men de har inte den .Vet någon vad Deepfling tar i frakt och om de skriver "gift" på paketet.
    Alltså, hade jag jobbat på OM så hade jag fått tokspel om en av våra återförsäljare hade sagt så..
    (nu gör jag inte det, jag jobbar inte med nåt inom klädesbranschen)
  • jojoa75

Fick inte heller nåt napp på smultrongården, trots lång lista på intressanta plagg... allt det slut.. trist!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III