Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del III

Ullis 10 skrev 2009-12-16 15:46:12 följande:
    Nu hörde jag ett meddelande från CD o får reklamera eller laga väskan! Hon har ingen mer, så nu har jag problem ialafall - men ville skriva att jag nu fått svar eftersom jag gnällde innan....
    Trist att det skulle ta sån tid..
  • jojoa75

Halloj i tråden! Nån som har bild på duvet l/s tunic när man har den på sig?

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-12-18 15:45:57 följande:
    Halloj i tråden! Nån som har bild på duvet l/s tunic när man har den på sig?
    glöm det, hittade hos imagination is real... det är det enda plagget ur prespring jag är lite sugen på. Men men jag funderar vidare
  • jojoa75
    Ullis 10 skrev 2009-12-18 17:20:13 följande:
    Fick min igår - den är superfin!
    Har beställt en branting tunika idag, en svart jättesnygg
    Så jag får fundera på duvet tunikan..
  • jojoa75

Håller med om sponsringen.. läste en tidigare som nu innehåller väldigt mycket reklam, mest för annat än OM, o då tröttnar jag.
    Helt övertygad om att de stora bloggarna får nån sorts rabatt eller presenter, o det är ju helt ok för bloggaren, men kanske svårt att vara ärlig om man har kritik sen mot det stället?? Jag vet inte, bara en fundering

• jojoa75
    Bina skrev 2009-12-19 22:11:58 följande:
    *vinkar till NewYorker* skoj att se dig! jag kan lova att det är en och annan Molly du INTE vill ha också..
    håller med övriga, upplever verkligen inte att du är sponsrad eller nåt o tror aldrig jag känt det med nån av de andra här i TS heller..
  • jojoa75

Gomorron såhär dagen före dopparedagen..
    hur är jeanskjolen i strl? Den gamla alltså..

• jojoa75

o en fråga till...
    hur var nu jackan i strl? Alltså året, den utan volang. Eller den med volang, kan inte bestämma mig vilken som är finast o tänkte hålla koll lite nu i reatider

• jojoa75
    Stargirl skrev 2010-01-01 11:22:36 följande:
    GOTT NYTT decennium och nytt år mina vänner!!!
    desamma
  • jojoa75
    storblomman skrev 2010-01-01 19:41:10 följande:
    Halloj på er! Är ju ingen storköpare av OM men verkar ha haft otur med ett av mina plagg en revolution blouse i Royal. Mitt första ex upptäckte jag ett hål i redan innan jag hann använda den. Gick tillbaka till butiken och fick en ny. Den nya är använd en gång. Tvättad i 30 grader handtvättsprogram i tvättpåse..... När jag skulle stryka den hittar jag ett likadant hål i tyget. Tyget är liksom så tunnt på vissa ställen att det är hål rakt igenom. För mig som tycker att 1500 är dyrt för ett plagg och som använder dessa plagg till fest/fint känns det inte ok! Någon mer som känner igen detta? Känns retligt att gå tillbaka ytterligare en gång för samma fel! Är det fler plagg som är av så otroligt tunn kvalitet så meddela mig gärna så att jag inte köper något av dem via nätet!
    absolut inte ok.. Har inte själv den, så jag vet inte riktigt vad det är för material..
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III