Odd Molly - för oss inbitna del III

www.delilahfashion.com/brand-Odd-Molly.aspx
Har upp till 50 % på bl a OM.
Har själv beställt därifrån. Snabbas om attans att få i väg varan och det tog mindre än 1 arbetsvecka att få hem varan i dessa juletider.
Mer rea... www.donnaida.com/
Hittar dock inte vad frakt till Europa är.
Men åhhhh..vad jobbigt det är med alla OM reorna nu. Finns en hel del jag vill ha, men pengar behövs till annat oxå + att ny kollektion kommit.
Här har rean oxå börjat.
www.coggles.com/store/search
Åhhh...jag blir tokig snart. Varför har jag sån osis med lovely knit?
Beställde en från UK. Kollade den lite i sömmar och så då jag redan fått reklamerat en. Det såg ok ut förutom en vid en ficka. Det var lite glest där, men jag tänkte det fixar jag själv denna gång, men det är inget bråttom verkar det som. Så jag använde tröjan en dag. Sen på kvällen så ser jag att där det varit glest så har det blivit hål för en tråd var tyligen inte fäst utan börjat klida ur sin plats. Lilla trådstumpen såg inte jag innan, men den syntes nu när den börjatr glida ur sin posotion. Så det sticker ut en liten tråd på mindre än 1 cm. Den är så kort så jag vet itne om det går fästa .
Har mailat webshop och kollar om jag få ok med att försöka fixa koftan. Om det itne går så vill jag returnera den.
Jag fattar inte, är det bara jag som har problem med dessa. Har svårt att tro det för i affärer så ser jag en hel del fel på dem. Men jag vill så gärna ha en i cherry .
Nu är det stört omöjligt att hitta den i rätt storlek och färg. Och köpa på Tradera med alla kopior är uteslutet