Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly - för oss inbitna del III

Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Tror ni vårens röda färg i silkeskjolarna kan funka med vinterns röda färg? ( i ex taradiddle och voile dressen)

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Är det ngn som har en million dollar dress i stl 1 som skulle kunna mäta överarmsmåttet samt mått över bröstet åt mig? Det är den som kom hösten 08 som jag menar om det har betydelse

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Odd Molly har packat upp och skyltat med spring i morgon kl 10.00. Ska dit och prova

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Tindrisen03 skrev 2010-01-21 14:38:30 följande:
    Odd Molly har packat upp och skyltat med spring i morgon kl 10.00. Ska dit och prova
    OM-butiken alltså
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Mitt i vårsläppet skall jag träffa en tjej i morgon som vill sälja en röd million dollar dress. Har velat haft den så länge men har en 2a i min lila...försöka få på sig den ialla fall jag skall jag göra Den lila 2an sitter ganska löst så det kan gå

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-01-21 18:38:21 följande:
    Jag köpte bara crysalis wrap....inget annat. Inte ens en Frill top.....ingen Fonda dress....inget. Bara det lilla.
    Men var tod den röda crysalis vägen på Ajabaja. Först hade de den men nu är den borta. Köpte du den i multi? Tyckte att den multi i färgerna påminde lite om wrapen fr i höstas men sugen är jag
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 18:52:08 följande:
    Jag blir galen. Det verka helt superkört att få tag på en chrysalis wrap Dark cherry i stl 3. (Jag får iaf multin nu om inget går snett men jag är ändå inte nöjd.)Jag blir så arg då jag hade både den och mutin i varukorgen igår. När jag gick till betalningen kraschade sedan systemet. Sedan när jag gick in och äntligen lyckades börja om var den slut som jag berättade om igår. Idag har jag letat som en galning och kommit fram till att nästan INGEN kommer att ta in den. Inte ens OM-butiken ju..Hur ska jag nu få tag på den? Snälla OM-vänner ge mig råd. Jag har för mig att jag sett på deepfling men nu går inte att förbeställa något där. (Och kanske fanns det inte ens där, jag blandar ihop allt nu). Jag hade hoppats att Amy skulle ta in den och att jag kanske skulle få tag på den där men nu såg jag i hennes blogg att inte hon heller har tagit in den. Vad gör man????? Den säljer ju slut direkt. Varför fattar inte butikerna vad folk vill ha? Även multin är helt slut på ajabaja nu fast de tog in fler av den. Tjejer, vad säger ni om det här? Är det någon mer än jag som letar? Ser ni någon - höv gärna av er till mig. Tack på förhand!
    Matilde i PK-huset packade upp sina chrysalis  wraps idag. Fick tag på en 1a i dark cherry som jag ville ha. Jag tror de skickar men den gäller nog att vara snabb, de hade bara 2 i varje stl
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Morty skrev 2010-01-22 23:01:15 följande:
    Jag letar smått desperat efter blåa Fonda Trousers i storlek 3. Såg du sådana hos Mathildes?
    Nix, de hade inte tagit in ngn velour alls{#lang_emotions_undecided} Inte klänningar heller..
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Morty skrev 2010-01-22 23:29:14 följande:
    Knäppgökar!!! Jag ringde till 2 butiker här nere idag och den ena hade inte tagit in velour alls och den andra sa att de hade inte tagit in byxorna i år för de hade haft dem 2 säsonger nu i sin butik.
    Nä inget smart drag Matilde sa dock att de aldrig varit med på maken på sådan hysteri på en kollektion. Telefonen ringde hela tiden med frågor om de packat upp än
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III