Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly - för oss inbitna del III

Stargirl skrev 2010-02-01 12:09:32 följande:
    Jooooo....coola jeans i stuprör som är slitna är den bästa looken för en Fonda. Strumpbyxor blir för fint då det är en vardags klänning. Men det är bara min åsikt. Alla får ju ha den som de vill.
    Gillar inte riktigt kombon klänning och byxor tyvärr.. påminner mig för mkt om ett mode som fanns när jag var 15. Tycker det ser ut som om man bara ha dragit över klänningen för att prova tyvärr. Men det är ju desto roligare att alla tolkar Fondan olika
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Sue Ellen skrev 2010-02-01 13:44:49 följande:
    Jag har finkammat alla webshoppar efter en spoiler underskirt (powder eller rose, helst) i storlek 2 (eller möjligen 3), men det är ju HOPPLÖST!!! HUR ska jag få tag i en sån????Någon som vet?
    Var bor du? Åhlens city i Sthlm hade fått in flera i båda chocolate och sen var det puder el rose (kommer ej ihåg vilken)
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Sue Ellen skrev 2010-02-01 13:57:42 följande:
    Men de skickar väl inget...? Jag bor i Skåneland.
    Ska dit idag ialla fall så jag kan kolla vad som finns. Kan köpa och skicka om du vill. Vilken stl/förg vill du helst ha? Tror bara att det fanns puder el rose dock.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Sue Ellen skrev 2010-02-01 14:28:55 följande:
    Vill du det??? GLAD!!! Kan jag maila dig (mailadress?)
    Inboxar dig min mailadress
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-02-01 16:17:28 följande:
    Ajabaja har aldrig skickat ngt rekomenderat till mig. Jag har varit kund i säkert 5 år och ibland kunnat köpa för 4-5 tusen i taget. ALDRIG har det kommit annat än med vanligt porto.
    Förmodligen har de väl inte några dåliga erfarenheter av att saker kommer bort. Tycker generellt att det inte ofta skickas rek fr webshoppar. Blir väl billigare för dem att chansa med vanlig post med de enhetsfrakter de har och sedan ersätta köparen vid de få tillfällen som i såfall det händer att varor kommer bort.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Frusna flickan skrev 2010-02-02 09:09:55 följande:
    Fick lite indikationer/varning om att denna säljaren kan vara lurig på mailen. Jag mailade henne då och bad snällt om att få bet med payson garanti och skrev att jag betalar in omgående och om hon skickar samma dag kan jag godkänna direkt nästa dag när paketet kommer = tar inte längre tid än att betala inom tre dagar som är brukligt. Hon blev jättesur och skrev att om jag inte läser vad som gäller dvs payson utan garanti el bankinbet så blir det ingen affär. Hon kan ju knappast hänvisa till att hon vill ha pengar snabbt eftersom det tar längre tid för henne att lägga upp ny auktion. Jag som verkligen ville köpa den och betala direkt men bli lurad fler ggr vill jag inte. Jag tolkar detta som att hon faktiskt är lurig. Själv hade jag som säljare aldrig svarat så syrligt om någon mailar snäll och ber om garantibetalning - har jag gjort massor med gånger. När hon tvärt bara ställer in affären känns det ju skit. Ska jag få mitt första neg-omdöme nu då? Hur hade ni gjort?
    Hon har en 3a och en 4a ytterligare ute nu...
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Waomi skrev 2010-02-02 09:43:16 följande:
    Jag har ett par namn som man ska akta sig för att göra affärer med.. Kan man skriva ut dom här i tråden.. jag menar *undrar* bryter det mot några regler? Det är privatpersoner..Sen undrar jag om nå´n vet hur jag ska få tag i en Once in a life time coat, svart 3;a .. Jag har precis ( i höstas ) "upptäckt" Odd Molly och jag är så fast !
    Inboxa gärna mig namnen
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-02-02 10:45:41 följande:
    Swedish hasbeens - säljs de i ingn weshop alls eller har de förbjudit försäljning över nätet? Ngn som vet?
    Deras egen webshop finns ju. Vill ha hjälp förresten! Ett av de namnen som Waomi inboxade mig har förmodligen lurat mig ordentligt.. gjorde ngt otroligt klantigt och sålde henne en tunika på Blocket och skickade den när hon mailat mig en kopia på insättningen. Inga pengar kom såklart in på kontot och nu har det gått 1 1/2 vecka och hon skyller på att det blev fel på insättningen första ggn och att hon gjorde om den i torsdags men att det fr hennes sparkonto tar 3 bankdgr. Fortf idag inga pengar dock. Hon svarar på sms men ej om man ringer. Jag vet var hon bor, hur hon ser ut (googlade henne . Gör polisen ngt alls om man polisanmäler henne? El ngt annat förslag vad jag ska göra?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Sue Ellen skrev 2010-02-02 10:55:49 följande:
    Vad otäckt! 3 bankdagar brukar ingen överföring ta, högst ett dygn är det väl? Jag hade väntat några dagar till, sedan hade jag polisanmält. Vet inte hur mycket polisen gör åt det, men eftersom du vet vem personen är så kanske chansen är större att det går att reda upp. Hoppas! (Har mailat dig! ).
    Och jag har svarat dig
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III