Odd Molly - för oss inbitna del III
Nån som vet hel längd på duvet rose dress i strl 3? Min mamma som är på väg att köpa den till sig själv, fräsigt!
Men hon är lite kort o vill inte att den ska vara för lång..
Nån som vet hel längd på duvet rose dress i strl 3? Min mamma som är på väg att köpa den till sig själv, fräsigt!
Men hon är lite kort o vill inte att den ska vara för lång..
Nån som har duvet rose dress i strl 3 o vill mäta längden? Kan ju klart kontakta nån shop, bara tänkte att det var smidigt att fråga här
Annars kanske i strl 2 el 4 så kan man ju anta att det bara skiljer ett par cm på längden o lägga på/dra ifrån själv..
Nån som har den i strl 2, 3 el 4?
Var i Borgeby häromdan, köpte faktiskt inget.. provade runt lite på prespring o nya hunkydory o nån branting.
Provade duvet rose dress, men gillade inte alls den vid bysten, både mönstret o att man måste ha nåt under. Annars var den helt gudomlig på! Shit vilken passform!!
Sen provade jag Alchemistry tunic, samma där, vilken passform!!!! Men gah gillade inte alls att man måste ha nåt under..
Gillade inte hålet det blev liksom, provade i olika strl så det var inte det som var problemet, det var rätt strl, men det blev ändå hål vid bysten.
Duvet l/s tunic köpte jag på minzo (gillar den shopen!) o den var perfekt!
Det var jag som var lite halvgalen (eller mycket ) på Tradera igår
Ser det som så att det är ett plagg jag verkligen vill ha, budat på flera stycken..
Dessutom så tänker jag köpa max en Molly el dyl fram till september.. Och det är verkligen max, kanske inte ens en enda..
Ska nämligen gifta mig. (äntligen, efter 10 år o 2 barn )
Har slutat sälja meandi o säljer av allt jag har haft hemma, så jag kände att jo, jag ska ha den.
Ja, lite mycket galen
De jag bjudit på har slutat på över 2400 alla!
Gillar faktiskt inte alls den nya jeanskjolen.. Tycker den är lite för spansk eller hur man ska säga.