Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75
    smulan0 skrev 2010-01-13 19:26:10 följande:
    jasså du jobbar på neo? Jobbar också på USiL! Ska absolut kolla in dokumentären!
    jaså, världen är liten

Japp, på Neo, IVA-sidan!
  • jojoa75
    Puffig Pingla skrev 2010-01-14 00:03:39 följande:
    Klockren beskrivning Det satte liksom ord på hur jag upplevde den.

Den kanske är snygg på nån som har långa, smala ben. Men jag som är lite åt det andra hållet hade nog aldrig passat i den.. O så det där spanska då då..
    Mamma2001 skrev 2010-01-13 23:58:39 följande:
    Håller med där. Är inget big fan heller av den nya jeanskjolen...
  • jojoa75

Ni som fått hem era Fonda, hur är de i strl? Om man ligger mest som 2 o ibland som 3, vilket bör man ha? De jag har i 3 är de som är lite små över byst/rygg..

• jojoa75
    smulan0 skrev 2010-01-22 19:33:22 följande:
    först o främst: vilket fantastiskt program en skör tråd var! Var du med? Vi grät floder här hemma!Jag har provat fonda almost black och chalk, bilder i bloggen! Tycker de är rymliga och väldigt figursmickrande. Jag växlar mellan stl 1 o 2 och har testat en 1a! Den var perfekt tyckte jag!
    tack

Jag var inte med, höll mig undan
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:37:21 följande:
    Ok lyssna på den här nu..Nu har det blivit fart i henne:"Ok då är jag ärlig! Ja jag har varit så otroligt dum att jag lurat människor på pengar när jag har haft problem. Jag ahr gjort mkt dumma skaer som jag ångrar varje dag och som jag kommerat få ångra varenda dag. jag kan knappt sälja ngt utan att folk tror att de ska bli lurade av mig för att jag är känd! Men dig har jag inte lurat. Ja jag har sagt att jag betalat när jag inte gjort det men jag har inte haft i tanken att lura dig! Jag ahr full förståelse för att du tror det men så är det inte. Om du ger mig en sista chans så betalar jag dig så du har pengarna senast i morgon fm. eller så har jag nya odd molly kläder om ngt är intressant.""
    hmm låter väldigt trist!
    Jag polisanmälde en säljare på Tradera, men inget hände för det.. ord stod mot ord, hon hävdade att hon skickat plagget men om man läste hennes tidigare mail ordentligt så kunde man förstå att hon inte hade det..
  • jojoa75
    smulan0 skrev 2010-02-02 21:27:24 följande:
    Hon skrev att det var en affär som gått i konkurs och hon säljer av kläderna. Ja, ja när jag köpte mitt plagg hade jag ingen aning om att hon hade haft så många plagg ute! Bra att andra aktar sig eftersom det helt klart verkar skumt! Får väl se om jag får plagget och sen kommer jag att anmäla till tradera så de får upp ögonen!
    hmm då är det nog samma som jag mailade via en av hennes auktioner i höstas. Ganska tidigt på hösten tror jag att det var.
    Hon hade många auktioner ute på nya plagg, så jag mailade o frågade henne var de kom ifrån o undrade om jag kunde få se kvitto för att jag var rädd för kopior blablabla.
    Det var samma svar jag fick då som du har fått nu..
  • jojoa75
    Minatre skrev 2010-02-02 22:29:45 följande:
    Det beror på vilken färg du är ute efter. Tror CD har de bruna kvar (30% rea).
    blev lite lite sugen, kikade dit o såg en lite ful sak..
    De skriver i rubriken knee length sock dk powder 30 %, men priset är inte nedsatt till 30 %, det är bara typ 20 % ju..
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2010-02-05 11:14:53 följande:
    Det är inte säkert det är ditt ansvar. CD är en skitbutik enligt mig. Då Fonda dressen var slut överallt beställde jag den där. En vecka senare får jag veta att av ngn anledning har "fakturan" inte gått igenom....halåååå?? Jag trodde att den för länge sedan var skickad. Nu kan jag lika gärna köpa den i min lokala butik. Jag har alltid strul med dem och jag har sagt det förr. Jag beställer ALDRIG mer därifrån....nu menar jag det 100%.
    det är ju verkligen orimligt lång tid att få besked på att det är problem med ens beställning..
  • jojoa75
    smulan0 skrev 2010-02-05 13:27:32 följande:
    nästa vårsläpp uppe på just country dreams. Har haft positiva erfarenheter från henne förutom att hon försökte hävda att man inte hade bytesrätt på rea vilket  man ju alltid har när man handlar på nätet... Ska ni köpa något idag? Är sugen på tenfold knit i dark red eller almost black,x-stitch i blue och poplin blouse i vitt eller rött! Men budgeten ger tyvärr INTE utrymme för allt man önskar sig! Hoppas ingen gillar de sakerna så de är kvar till rean... (som om)
    Tycker tyvärr att det är många webshopar som försöker friskriva sig från byte/öppet köp när det rör sig om rea..
    Det kan dom ju som du säger inte göra..
  • jojoa75
    gambia90 skrev 2010-02-05 20:21:35 följande:
    åhhh...är sugen på en xstich. Jag tycker att de är oddmollys finaste plagg.På OMträffen provad jag ej me brösten fick liksom inte plats. Så det är nog ingen idè att beställa en och hoppas att brösten krympt eller plaggen blivit större. Speciellt inte nu då man passerat v.20 ;)Men ååhh vad jag avundas er som kan ha dem!
    Håller med.. Min vanliga strl ser det ut som om jag tagit korsett på för att pressa in dom .
    Större strl får dom plats i, men det ser ut som ett tält nertill..
  • jojoa75

mm en röd Fonda låter ju kanonfint!

• jojoa75
    Sue Ellen skrev 2010-02-06 13:48:48 följande:
    Jag vill också ha den där listan!! Hur får jag tag i den sen?
    me 2
  • jojoa75
    Bambiblogg skrev 2010-02-06 12:56:50 följande:
    Jag är egentligen mest sugen på den blåa. Men Gizmolina (som skriver moderepotage och borde ha koll) säger att det är ett nattlinne gizmolinas.blogg.se/2010/january/godmorgon-mi... , så därför blir jag lite tveksam. Jag vill ju inte att det ska se ut som att jag har gått ut i nattlinnet.Ja den kommer i rött tydligen. Trodde att de flesta här inne följde bambi lika slaviskt som mig: bambi.blogg.se/2010/february/fragor-angaende-...
    Slutat läsa Bambi, för mycket reklam mellan varje inlägg, banners alltså, blir så rörigt, plus mycket reklam i inläggen, sponsrad mm..
    Man har ju inte tid att springa runt o läsa alla Så då väljer man ju ut vissa som ger en nåt
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2010-02-06 14:16:20 följande:
    Inte ett dugg konstigt. När någon ska recensera och får ett plagg är det ju mycket troligare att man överdriver än om man själv testar ett plagg man själv betalat för.Jag säger inget om hur folk vill driva sin blogg men det blir enligt mig inte lika trovärdigt som om man "bara" bloggar själv utan sponsring
    instämmer!
  • jojoa75
    isako skrev 2010-02-06 23:20:05 följande:
    Hej tjejerKnasig stämning blev det här..Bambi - Hade faktiskt mer uppskattat om du spelat med öppna kort. Men det är min åsikt. Nu till viktigare saker... THE FONDA!! Kommer som många av er i fler färger om ett par veckor och jag säger bara... Röd Fonda.... Kom till mamma ;)
    mmmm kom till denna mamman oxå
    håller med om öppna kort.
  • jojoa75
    Mabimao skrev 2010-02-07 11:43:46 följande:
    ja, det var det jag menade också, var inte så tydlig dock. Som kompettering bild. Självklart skall huvudbilden vara på det faktiska plagget.
    Givetvis måste man ha foto på Tradera som man tagit själv, annars känns det ju som att man köper grisen i säcken. Man vet ju inte hur säljarens plagg ser ut isf, utan bara hur originalet ska se ut.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III