• isako

Odd Molly - för oss inbitna del III

Perkan skrev 2009-12-20 22:37:22 följande:
    Du mfl hade rätt! Köpte den idag och behövde gå upp en storlek - så fin! *nöjd*
    Ohhhhhh!! Jag vill så gärna ha den i blått men jag har redan sjutiioelva blusar och kan inte med att sälja någon av dem så jag har tvingat mig själv att hoppa.. vilken färg tog du?? Biiiild vill vi juh se!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    alias skrev 2009-12-21 14:26:43 följande:
    Shoppade loss lite i helgen, på diverse webbshoppar, bla dennawww.fashionjeans.com.au/store/womens-odd-moll...Undrar om någon handlat därifrån tidigare, och hur allting funkade (så dags att fråga nu ...) - och hur lång tid det gick att få kläderna ...Undrar också om någon har erfarenhet från någon av dessa webbshoppar ...www.shopatanna.com/designer-products.asp?id=8...minzo.jetshop.se/Default.aspx
    Har bara erfarenhet av Minzo men de får fem stjärnor av fem möjliga! Super bra service och rekorsnabb leverans. (Ej sponsrad) Där kan du handla tryggt.
  • isako
    Perkan skrev 2009-12-20 23:39:04 följande:
    Alchemistry Tunic - White Fiiin... (hoppar modellandet, inte min grej...)www.ajabajakids.com/popup.asp?item=7529,3&sPi...
    hih ok ohh sååå avis är jag!! Den är ljuvlig!! Grattis till superfint köp! 
  • isako

Hej tjejer, haft dålig koll på er den senaste tiden då jag varit utan internet
    Men ville passa på och önska er alla ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!! {#lang_emotions_cheers}

Kramisar

• isako
    storblomman skrev 2010-01-01 19:41:10 följande:
    Halloj på er! Är ju ingen storköpare av OM men verkar ha haft otur med ett av mina plagg en revolution blouse i Royal. Mitt första ex upptäckte jag ett hål i redan innan jag hann använda den. Gick tillbaka till butiken och fick en ny. Den nya är använd en gång. Tvättad i 30 grader handtvättsprogram i tvättpåse..... När jag skulle stryka den hittar jag ett likadant hål i tyget. Tyget är liksom så tunnt på vissa ställen att det är hål rakt igenom. För mig som tycker att 1500 är dyrt för ett plagg och som använder dessa plagg till fest/fint känns det inte ok! Någon mer som känner igen detta? Känns retligt att gå tillbaka ytterligare en gång för samma fel! Är det fler plagg som är av så otroligt tunn kvalitet så meddela mig gärna så att jag inte köper något av dem via nätet!
    Absolut inte ok!! Reklammera och kräv pengar tillbaka alternativt ny vara.
    MammatillO skrev 2010-01-01 21:22:26 följande:
    Någon som varit med om att det uppkommer hål i glazing superfrill top? jag har redan haft 2 hål under ärmarna på den ( första gången jag använde den) nu har tyget bakom ryggen börja dela sig och då har jag bara användt den 2 gånger sedan 9 oktober och bara tvättat den 1 gång. Hur länge är det reklamations tid på kläder ?
    NEj har ingen själv. Men 1 år borde de vara. Är nästan säker på det faktiskt
  • isako
    Morty skrev 2010-01-17 22:39:32 följande:
    Åh det skulle jag också vilja ha fast i storlek 2.
    Ok, skall hålla ögonen öppna efter strlk 2 också då.Men tror tyvärr det är ganska kört i strlk 4a :(
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2010-01-17 23:39:56 följande:
    Men hade inte du en sån ett tag? Eller är jag helt snurrig?
    Nä tyvärr hade en tank sålde den i något jäkla toktillstånd och har ångrat mig sedan dess.. Alltså fattar inte vad jag tänker med ibland! {#lang_emotions_surprised}
    Bina skrev 2010-01-18 00:36:57 följande:
    eller inte.. Isako.. vi håller utkik!
    Tack sötis!
  • isako

Newyorker - Ok skall ta och ringa runt lite här och se om jag kan få tag i en.
    Vill helst ha tanken.
    Tycker inte alls! om de nya till våren.. Fan visar ju halva boobisen där juh.. Riktigt SÅ roligt skall vi inte ha det... eller ?!

• isako
    Tindrisen03 skrev 2010-01-18 08:55:19 följande:
    Smakråd: Har (host.. köpt lite för många av 2 klännigar. Den ena är taradiddle som jag har i grå, röd och puder och den andra är check me andress som jag har i alla 3 färgerna ( rosa, chalk och grey) Vill ha bort en av varje och vill ha råd! Vilka är keepers och vilka ska bort? Är dessutom sugen på en taradiddle i lila men då kanske 2 måste bort
    Helt klart skall taradiddle bort i grå och puder.
    Check me andress - bort med grey tror jag nog. Rosa är söt och chalk är supersnygg!

sorry för spam...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III