Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Var på in.aton.sport i morse... Åh vad jag lnskar att jag hade råd med en nobleese coat Alltså inte kappan utan den mellanlånga med bältet. Jag tyckte själv att jag såg kanonfin ut i den. Och så 50% liksom.............. 2500 kr alltså. Dock prioriterade jag bort den och köpte istället en nylonjacka för en tusenlapp som jag behöver ha när jag leker med kidsen. Sedan blev det lite smått och gott såsom rib jerey, sleeve warmers och julklappar till barnen - crocs, björn borgkalsonger och fotbollsprylar - allt till 50%. Bara jackan ska jag ha själv......  

Borde kanske köpt några olika long socks till det priset också om inte annat för att sälja vidare som jag brukar när det är så här vrålrea. Obs! De skickar och hade en del strumpor kvar samt en del noblesse kappor. Övrigt var hemskt utplockat men en 4:a i ullklänningen med djup v-ringning i mörktgrå/almost black fanns (everywear eller everyday eller vad den heter). Om det varit en trea hade jag nog köpt den.

Tycker att det är lite jobbigt med att man måste köpa så himla mycket julkalappar till alla och sedan får man massor själv som man ändå inte riktigt hade köpt själv.. Kan inte alla bara strunta i atta köpa till varandra så kan vi köpa enbart till barnen så jag får köpa min OM istället Det är bara jag i vår släkt som köper klappar som mottagaren uppskattar (eftersom jag har sån koll *sa hon ödmjukt ) För min del är alltså julen alltid en stor fet förlust affär men trevligt är det. Och det är ju det som är det viktigaste.

• Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-12-05 19:58:16 följande:
    Jag har min check me anddress idag i bloggen då vi åkte till IKEA. Tycker den är mer vardaglig än festlig. Möjligen passande för en luciafika eller glöggparty. Men inte en FEST med drinkar och dans. Men det är min åsikt.
    Jag tycker som du.

Dock tycker jag  (för att även jag svara på frågan) att glazingklänningen är något mer åt det festligare hållet än check me andress. Jag vet inte om ett snyggt skärp och festliga skor kan rädda festlooken eller om det bara ser konstigt ut.. Underbar klänning dock! Pefekt när man går bort på enklare tillställningar.
  • Frusna flickan

Någon tipsade i en blogg om att det fanns Angelina dress kvar i någon amerikansk webshop. Säkert inte kvar längre men det skadar ju inte att kolla. Någon som minns vilken affär det var?

• Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-12-06 21:57:11 följande:
    MenarFrusna flickan skrev 2009-12-06 21:29:48 följande: Menar du till dig? I st 3 finns här www.fittsandcompany.com/shopping/pgm-more_inf...#MOREINFO
    Åh ja, tack! Jag kan inte riktigt släppa den trots fel årstid...

Du som sökte t88dress i stl 3 - Det finns en på T nu åsg jag förut med "köp nu" på 2650. Den förra trean i grått gick väl för över 3000 kr?
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-12-08 15:30:52 följande:
    Hon är tydigen sponsrad med hela kollektioner från OM. Malou är inte sponsrad utan hon får låna plaggen i sitt program (som iofs är värdelöst och hon är världens sämsta programledare)
    Jag tycker att Malou är bra. Hon får mig lugn och rofylld och jag upplever att gästerna också känner så med henne. Jag gillar programmet. Tur att smaken är som baken Och jag tycker att hon är snygg i sina OM.
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-12-08 18:36:04 följande:
    Pisstråkiga är milt utryckt. Hon är dåligt påläst, egocentrerad till tusen, varje mening handlar om henne och om när HON var med i "lets dance", hon har ingen aning om vad hon pratar om och har ingen inlevelse. Hon tänker bara på hur hon ska kunna nämna lets dance och när hon var med där........Man fattar inte heller att de värdelösa programledarna i Förkväll får fortsätta...även de nämner lets dance ganska ofta. Säkert höjdpunkten i deras liv......Kul att du hittat din spoilertank.
    Har jag sldrig märkt men så så jag inte hemma så ofta så jag kan se det. Tycker att det varit spännande gäster de ggr jag tittat. Let´s dance skulle jag däremot aldrig orka följa.
  • Frusna flickan

Jag måste säga att jag helt otippat gillar 112:an (var det va?) jackan med volang alltså, bättre än 738a. Jag ser smalare ut och gillar att det är vanligt foder istället för foder som ullar av sig lite på mörka kläder. OCH det är ju resår tilltill så jag slipper för långa ärmar. Varför har ingen gjort bättre reklam för den jackan?   Nu lycklig ägare till en grön sådan.

• Frusna flickan
    brawny skrev 2009-12-10 13:44:16 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-12-10 13:31:19 följande: är inte bekant med numren, kan du inte lägga in en bild i bildtråden? jag är inte heller så förtjust i den där ulliga fodret...

Här den, fast i rött. Jag tycker att den är superfin på! På produktbilderna har de puffat till den helt galet så dessa bilder stämmer ej alls med verkligheten tycker jag. Kul att bli så positivt överraskad! Köpte den gröna med 30% rabatt å Marengs.com
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III