Odd Molly - för oss inbitna del III
Var på in.aton.sport i morse... Åh vad jag lnskar att jag hade råd med en nobleese coat Alltså inte kappan utan den mellanlånga med bältet. Jag tyckte själv att jag såg kanonfin ut i den. Och så 50% liksom.............. 2500 kr alltså. Dock prioriterade jag bort den och köpte istället en nylonjacka för en tusenlapp som jag behöver ha när jag leker med kidsen. Sedan blev det lite smått och gott såsom rib jerey, sleeve warmers och julklappar till barnen - crocs, björn borgkalsonger och fotbollsprylar - allt till 50%. Bara jackan ska jag ha själv......
Borde kanske köpt några olika long socks till det priset också om inte annat för att sälja vidare som jag brukar när det är så här vrålrea. Obs! De skickar och hade en del strumpor kvar samt en del noblesse kappor. Övrigt var hemskt utplockat men en 4:a i ullklänningen med djup v-ringning i mörktgrå/almost black fanns (everywear eller everyday eller vad den heter). Om det varit en trea hade jag nog köpt den.
Tycker att det är lite jobbigt med att man måste köpa så himla mycket julkalappar till alla och sedan får man massor själv som man ändå inte riktigt hade köpt själv.. Kan inte alla bara strunta i atta köpa till varandra så kan vi köpa enbart till barnen så jag får köpa min OM istället
Det är bara jag i vår släkt som köper klappar som mottagaren uppskattar (eftersom jag har sån koll *sa hon ödmjukt
) För min del är alltså julen alltid en stor fet förlust affär men trevligt är det. Och det är ju det som är det viktigaste.