Dubbel dos Pergo 2:a försöket. Fler?
Hej!
Jag skall börja min andra dos pergo om några dagar och har fått dubbel nu efter en enkel. Hoppas, hoppas på att det skall ge bättre resultat.
Hur har det gått för er?
/Hera76
Hej!
Jag skall börja min andra dos pergo om några dagar och har fått dubbel nu efter en enkel. Hoppas, hoppas på att det skall ge bättre resultat.
Hur har det gått för er?
/Hera76
Efter min första dubbelkur hade jag i måndags en ynka äggblåsa som var större än de andra - 17mm på dag 14. Vi håller tummarna för den
Annars är det ny dubbelkur som gäller.
Lycka till lyckligajag77!
Självklart önskar jag er andra lycka till också
Lyckligalillajag77: Hur stor var den och vilken dag är du på?
Min lilla blåsa på 17 mm växte till sig och jag fick positivt på ägglossningstestet i lördags. Nu är det bara att vänta o vänta o vänta... BIM 17/1.
Tröttsamt när de inte kan tala om klart o tydligt vad de ser! Jag upplevde samma sak efter min första dos (som inte gav någon äggblåsa).
Jag var inne för VUL innan jul, då fick jag en annan läkare och hon var supertydlig och förklarade vad hon såg och vad det fanns för alternativ osv. Det är ju så man vill att det skall vara!
Nästa gång skall jag fråga mer! Men förhoppningsvis blir det ingen nästa gång förstås
Inget + för mig denna gången
Börjar ny dubbelkur på fredag.
Nya friska tag och när den första besvikelsen lagt sig: Tänka positivt!
Hur har det gått för er andra?
Då håller jag tummarna för dig Greengal!
Fy vad deppigt Greengal... Vad kan ni gå vidare med nu?
Jag slutade med min tredje pergodos i onsdags, så nu väntar vi på ÄL.
Om det inte tar sig nu så vet jag inte vad som händer... Fick bara tre omgångar pergo av läkaren.
Visst är det väl så att bara för att ägglossningstesten visar positivt så behöver det inte betyda att ägget verkligen släpper?