• Rastafairy

Ghost Adventures

Nån som kollar på denna tw-show?

Jag och sambon älskar den!
    Sitter just nu och tittar på Live-eventet de hade i amerikas största nerlagda Hospital. Helsjukt ställe!

De besöker såååå många häftiga ställen de äer nästan de roligaste med programmet.

• Svar på tråden Ghost Adventures
  • Hjartesjalen
    pearshapedbastard skrev 2009-11-11 08:39:04 följande:
    Så det spelar ingen roll att de presenterar en rad taffliga specialeffekter och kallar det "bevis" på spökerier?
    Hur vet du att dom e taffliga? har du traffat dom o studerat dom, fragat dom personligen?
    Sedan sa har dom inte kallat nagot for bevis pa spokerier, det e ju just det som ar grejen med TAPS att dom gar inte ut o sager att "har finns spoken" om du hade foljt serien fran borjan sa hade du ocksa sett det.
    O detta ar deras letande pa andar, dom gor det pa sitt satt, o du gor det pa ditt antar jag?
  • Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-10 10:52:19 följande:
    TAPS? Vilka är det?? Berätta nu vart jag nyfiken!Såg ni Live grejen? Såg preweiwen från kommande avsnitt...oh my
    Dom borjade forst (TAPS) med att aka omkring i USA, sedan har dom ocksa rest runt i Europa o resten av varlden. Dom har ju varit i Sverige ocksa pa Borgvattnet.
  • Rastafairy

skulle de va fejk sväljer vi de glatt m hull å hår..:-P De är så bra program iaf.

• pearshapedbastard
    Rastafairy skrev 2009-11-11 20:58:07 följande:
    skulle de va fejk sväljer vi de glatt m hull å hår..:-P De är så bra program iaf.
    Jag förstod det som att ni trodde de hittade riktiga spöken. Ber om ursäkt om jag tog fel
  • Hjartesjalen
    pearshapedbastard skrev 2009-11-11 22:00:22 följande:
    Jag förstod det som att ni trodde de hittade riktiga spöken. Ber om ursäkt om jag tog fel
    Ursakten e godtagen. Go natt.
  • Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-11 20:58:07 följande:
    TAPS e pa tv ikvall har, men jag e sa trott nu redan sa vi ska se det imorron istallet.
  • JessAnn
    Hjartesjalen skrev 2009-11-11 17:54:22 följande:
    Dom borjade forst (TAPS) med att aka omkring i USA, sedan har dom ocksa rest runt i Europa o resten av varlden. Dom har ju varit i Sverige ocksa pa Borgvattnet.
    vilken säsong o avsnitt var det??
  • Hjartesjalen
    JessAnn skrev 2009-11-13 13:42:17 följande:
    oj vad svart, jag vet inte riktigt, men dom har hallt pa i flera ar nu.
  • Hjartesjalen
    Hjartesjalen skrev 2009-11-14 02:12:05 följande:
    oj vad svart, jag vet inte riktigt, men dom har hallt pa i flera ar nu.
    forlat, sag din fraga fel, men du kan kolla det pa you tube, ga in pa borgvattnet el
    TAPS international..
  • AURYN
    JessAnn skrev 2009-11-13 13:42:17 följande:
    Är avsnitt 19 i säsong 1 som GHI (Ghost Hunters International) är i Borgvattnet.

Jag har sett varenda avsnitt av TAPS, GHI, Paranormal State o även börjat kika på Ghost lab men tydligen missat Ghost Adventures :p

Men alltså jag får inte detta att gå ihop; varför är man inne o svarar på forum o blint förnekar att det finns "spöken" om man nu verkligen inte tror att det finns en chans att något liknande existerar? Jag skulle inte läsa på forum jag inte har ett intresse av. Borde man inte vara nyfiken på själva ämnet isf?

Ursäkta TS att jag spånar iväg i din tråd.

Men det låter som man måste kika på Ghost Adventures o se om det är värt att fortsätta kika på när det finns så jäkla mkt i samma genre som är skit. Tack för tipset :D
  • Rastafairy

ha vi ser bara på GA

Förra avsnittet var de i Italen. Helsjuuukt...Zak blev "besatt" av nått...skitskumt. Läskigt

• Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-16 19:43:39 följande:
    ha vi ser bara på GA Förra avsnittet var de i Italen. Helsjuuukt...Zak blev "besatt" av nått...skitskumt. Läskigt
    Japp, det e dom allra nyaste avsnitten, som aven Svea har kopt in
Svar på tråden Ghost Adventures