bubbie skrev 2009-11-10 04:42:45 följande:
Hej! Hoppar in här jag med:) Jag är i påbörjad v 8 och vill bara att tiden ska gå, så känslan kan infinna sig av att det kommer gå bra. Håller med om att det känns alldeles overkligt och känslorna växlar mellan hopp och förtvivlan, vill ju sååå mycket!!!Bär du med dig rädsan för att det inte ska gå vägen?Jag behöver nog positiva historier för att vända "rädslotankarna"// Bubbie
Hej! Och grattis!
Jo rädslan finns ju där men jag försöker tänka possitivt, att jag kommer att ha min bebis till sommaren, jag kommer att få kämpa ut den lille, jag kommer att få visa upp mitt underbara barn för alla, jag kommer att få ligga å gosa med h*n, kliva upp flera gånger på natten å mata och trösta min bebis. Jaaa jag försöker tänka possitivt. Man mår ju mest bara dåligt av att tänka att något kan hända. Som jag läst hos många andra som är orolig, du väntar bebis, inte missfall, så man ska tänka på det, alltså att du väntar BARN!
Jag tror för min del iaf att man blir nog lite tryggare när man kommit över v 12, eller då man verkligen känner att man är gravid.
Jag längtar så otroligt efter min bebis, vill såå att tiden ska gå!
Jag hoppas att våra rädslor försvinner snart så man kan njuta fullt ut av den här tiden.