Inlägg från: mommi75 |Visa alla inlägg
  • mommi75

Ni som opererat ut en tand!!

Jag gjorde det i måndags hod käkkirurgen i huddinge.Det var i underkäken längst bak.Dom gav mig 3st bedövnings sprutor.Sen så skar hon upp tandköttet och vek ner det för att komma åt tandbenet som hon borrade bort en del av,sen så klöv hon tanden i 2 delar och tog ut dom.Sydde 3 stygn.Idag sitter jag med feber,frossa,svullen och blå och röd på kinden.Jag kan inte gapa eller äta ordentligt.ALDRIG att jag gör om detta och jag är redan tandläkar r'dd som det är och det blev ju inte bättre av detta.
    Detta behöver ju inte hända alla

• mommi75

Zack o Bella skrev 2009-11-11 19:42:20 följande:

fyyyyyyyy fan säger jag!!
    Hur mår du? Har du fått några värktabletter av din tandläkare?
  • mommi75

Zack o Bella skrev 2009-11-14 07:10:19 följande:

Hej igen.Nä detta är så hemskt! Jag har fortfarande SÅÅÅÅ ont. Ligger och gråter varje natt pga smärtan. Har fått en MASSA superstarka värktabletter utskrivna men inget hjälper. Måste vara något som är fel!
    Men fy va jobbigt du har det. För mig har den värsta smärtan laggt sig och stygnen har lossnat av sig själva.Men det varar fortfarande och är lite svullet.

Är du svullen ts och verkar det som om du fått en infektion?Har du feber fortfarande???
  • mommi75

Zack o Bella skrev 2009-11-18 07:56:19 följande:

Idag jobbar jag iaf första dagen. Jag är ÖM men iaf mycket bättre.. Halleluja!
    Va skönt att höra ts. Hoppas du blir bättre snart
Svar på tråden Ni som opererat ut en tand!!