TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 14)
Vilka lurisar ni är Heoo o TM2007! Vi som är så bra på att hålla hemlisar här inne! Då gissar jag att Heoo får en kille enligt senast bud och att TM får en tjej eftersom du mådde så otroligt dåligt.
Jag har nu fått ett vikariat på tjejernas förskola (inte deras avdelning!) fram till jul och det känns så skönt att veta! Det kommer att bli heltid minus planeringstid men det känns ok iom med att jag slipper lägga till lämnings- och hämtningstid. Det funkar så bra med tjejerna, de bara vinkar genom fönstret eller kommer fram och säger hej när vi är ute på gården.
Annars är det bara bra! Tommie har fått igenom att jobba 90 % så han kommer att jobba hemifrån både måndag och fredag = en dag till som jag kan leja ut matlagning och ev lämning o hämtning om jag jobbar lång dag. Sigrid har blivit en riktig liten prinsessa på ärten. Vi har många klädbråk på morgnarna, hon vill bara ha kjol el klänning och strumpbyxor. När hon kommer hem från dagis åker prinsessklänning på med en gång! Hon snackar, diskuterar och analyserar tillvaron hela tiden men fortsätter med sina utbrott om hon inte får som hon vill... Agnes har en minne som nästan är skrämmande! Hon kan referera till något som hon sett el hört en gång tidigare för flera månader sedan. Härom morgonen när vi åt frukost la hon ner mackan och slog sig runt kroppen med armarna och sa "Jag värmer mig med åkarbjasa".