Inlägg från: power |Visa alla inlägg
  • power

PK!?!?!?

pk är samma som moralkärring här på fl.
    jag personligen är stort fan av båda!

men enl fl så är det FY skäms på folk som bara gör sig till och låssas vara så jävla perfekta, för sån är man ju inte egentligen.

• power

här på fl ser jag som att det är menat som en förolämpning, men jag tar det som en komplimang.

• power

jag själv är inte i så många debatter, men min crazy syrra är, och hon brukar berätta

• power

- det heter inte neger.

-nähä ba för du är så jävla pk!!

nej, inte därför alls.

• power

för ett tag sen fanns det ju en diskussion om mänskliga raser, och hur begreppet är felaktigt.
    det har heller inget med pk att göra. det är fel av helt andra skäl.
    folk som vrålar pk hur som helst har verkligen ingen koll alls, på nånting faktiskt.

• power
    MijaMia skrev 2009-11-11 12:41:59 följande:
    Aha!Ja det brukar låta så här, någon skriker bränn Koranen, utrota alla invandrare eller rösta på SD annars jävlar.Då säger man, njaaa, det där känns inte rätt."SLUTA VARA SÅ ÄCKLIGT PK!" Får man då till svar.
    ja, man undrar ju vad de tror att pk betyder?
  • power
    MijaMia skrev 2009-11-11 12:45:48 följande:
    Nu vill jag veta hur folk tänker.
    haha glöm det, man får vara glad om man fattar hur man själv tänker
  • power
    MijaMia skrev 2009-11-11 12:48:31 följande:
    Jepp, du har helt fattat min poäng.Snacka om att jag vinner PK poäng NU, när jag sitter och HELT casual diskuterar med en GRÖNING!!! Utan att tänka på färgen lixom ba....
    haha ja du är verkligen ett föredöme!
  • power
    MijaMia skrev 2009-11-11 12:51:18 följande:
    Jo, oftast är det nog så.Min avatar är extremt PK, tycker du inte
    visst!! särskilt för alla lama amputerade och handlikappade!! plus alla som har reumatiska sjukdomar eller svår psoriasis! eller alzheimer, eller nån a-ö-diagnos som innebär svårigheter med precis allt.
  • power

jag anmäler din avatar till handikappombudsmannen. handikappsombudspersonen, menar jag.

• power

skaffa en grön hand så kan vi bli sams....

Svar på tråden PK!?!?!?