Tack Tina!!!!!
Visst är det spännande och visst lär man sig en hel del om sig själv. Just i en arbetsgrupp tror jag att det kan vara mk fruktbart att ha lite koll på sånt här, för att förstå varandra bättre och för att kunna sätta ihop bästa möjliga grupp.
Läste att ENFP kallas inspiratörer....
Håller med om det där med att känna sig smått scizo, när man gör testet kan det slå helt slint eftersom man kan hålla med om både det ena och det andra påståendet. Allt beror ju på situation och omständigheter. Men det finns en grundton, ett sätt som är det man föredrar och det är väl det man då ska gå på.
När jag talade med kvinnan som gjorde testet på mig om resultatet sa jag att jag känner mig både introvert och extrovert på samma gång. Hennes förklaring till typerna är det att om man är introvert vill man inte prata om saker utan inom sig själv tänka och bearbeta, processen är inte tillsammans med andra utan bara med sig själv. DÅ insåg jag att mitt föredragna sätt är extrovert, för jag vill gärna prata och bolla saker muntligt eller som här: skriftligt . Bara det att jag skriver en sån här tråd bekräftar väl min "sort"