• mulan

    Vi som kämpar vidare efter minus och MF vid IVF del 8

    Här kan vi samlas. Vi som kämpar och som inte har gett upp kampen om att bli fler i familjen. Det kan vara vi som kämpar med första barnet eller syskonförsök.

    Gravida får gärna stanna kvar och stötta de som fortfarande kämpar.

     Några ord att ta med på vägen

     Sluta aldrig drömma
     Sluta aldrig be
     Sluta aldrig hoppas
     Under kan ju ske

    Vår gravid och bebistråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m47955057.html

    Vår medlemslista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47580071.html

    Fikalistan när vi är fikasugna:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46974236.html


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-11 21:06
    Förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m46455082.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-05 15:29
    NY FIKA TRÅD!!!!!!!!!!!

    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m49139699.html
  • Svar på tråden Vi som kämpar vidare efter minus och MF vid IVF del 8
  • mulan

    Välkomna hit alla kämpare och även ni som lyckats!!!


    Operation 3/12
  • eekramaren

    Tack söta Mulan!

    Man känner sig alltid välkommen i denna tråd, även om man inte är en flitig skrivare.

    GRATTIS KRAMIIIS TILL LYCKAT FET!!!!! TVILLINGAR!!!!

    Kram på er alla

  • nevadita

    Tack Mulan
    Jag hänger kvar lite i bakgrunden.
    Tänker på er {#lang_emotions_heart}

    Hej eekramaren Kram till alla underbara människor{#lang_emotions_flower}


    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • Pimbi

    Fint mulan med nya tråden, vore synd om den bröts av =(

    Ha det så bra alla goa vänner och kämpa på!!!!

  • kramiiis

    mulan: stor kram! känns som om man varit med länge i tråden nu

    igår kom sambon hem och sa att han inte ville jobba mer, han är så less på jobbet och det gör så att han mår dåligt och alla bara skäller, är sura, slutar osv osv.
    Imorse ringer han och storgråter i telefon! Och jag har ALDRIG (eller kanske en enstaka gång under alla våra år tillsammans, 9,5 år) hört honom gråta Han är så ledsen och så arg, förbannad på chefen och alla som kräver så mycket av honom att han fått välja bort både vänner och familj och jobbat kvällar och helger i månader och får nu bara skit för att han inte hinner med precis allt. De bara skäller på honom!
    Jag vet att han är utbränd nu, detta var det sista tecknet jag behövde för att vara säker. Frågan är bara hur sjutton får jag honom att förstå att han inte kan vara kvar alternativ att han måste sjukskriva sig? Eller åtminstone jobba 40h/vecka och inte en minut till.
    Han har alltid sagt "jag kan inte bli utbränd". Ya right har mitt svar varit...

    själv är jag ju inte den starkaste heller så efter att han lagt på satt jag bara å grät själv.

    Och nu ska jag ha projektmöte JAG ORKAR INTE! Det är FÖR MYCKET JUST NU!

    jag borde inte ruva nu, jag är inte i form för det... jag borde skjutit på det...

    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


    ♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis

    eekramaren: tack gumman


    ♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • Vinteräpple

    Tack för ny tråd, Mulan!

    Kramiis - men vad eländigt. Att behöva gå igenom allt ni går igenom och dessutom ha jobbiga arbetsplatser och korkade chefer. Vet inte vad jag kan skriva för att göra det lättare för er, men jag tänker på dig.
    STOR kram!

  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2009-11-12 09:36:51 följande:
    mulan: stor kram! känns som om man varit med länge i tråden nu igår kom sambon hem och sa att han inte ville jobba mer, han är så less på jobbet och det gör så att han mår dåligt och alla bara skäller, är sura, slutar osv osv.Imorse ringer han och storgråter i telefon! Och jag har ALDRIG (eller kanske en enstaka gång under alla våra år tillsammans, 9,5 år) hört honom gråta Han är så ledsen och så arg, förbannad på chefen och alla som kräver så mycket av honom att han fått välja bort både vänner och familj och jobbat kvällar och helger i månader och får nu bara skit för att han inte hinner med precis allt. De bara skäller på honom! Jag vet att han är utbränd nu, detta var det sista tecknet jag behövde för att vara säker. Frågan är bara hur sjutton får jag honom att förstå att han inte kan vara kvar alternativ att han måste sjukskriva sig? Eller åtminstone jobba 40h/vecka och inte en minut till.Han har alltid sagt "jag kan inte bli utbränd". Ya right har mitt svar varit... själv är jag ju inte den starkaste heller så efter att han lagt på satt jag bara å grät själv. Och nu ska jag ha projektmöte JAG ORKAR INTE! Det är FÖR MYCKET JUST NU!jag borde inte ruva nu, jag är inte i form för det... jag borde skjutit på det...gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    Vad jobbigt!
    Jag plussade den ruvningen och behandling jag mådde som sämst
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
Svar på tråden Vi som kämpar vidare efter minus och MF vid IVF del 8