Inlägg från: Anonym (Nervös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nervös)

Blåsljud ?

Hej,

Ska nämnligen till medicin på Onsdag o kolla hjärat på mig själv o undrar mer om det är farligt o leva med blåsljud o sådär...har nämnligen ett lite hål...är född med gravt-hjärtfel som liten o hade många återbesök o blev friskförklarad vid 7-årsålder o så nu så finns det nått där igen efter såå många år...har ju gått nästan 20 år nu sen jah blev friskförklarad. Tycker det är så konstigt....så ja undrar om det finns nån legitemerad sköterska här ute på fl som kan svara mig...

• Svar på tråden Blåsljud ?
  • Anonym (Nervös)

Till Anonym (leg. ssk)

Aha oki...är bara nervös...men var ju på en koll i våras men då var det inget anmärk bart sa dom....skulle det vara nått så skulle dom kunna göra ett lite kliniskst ingrepp, vad det nu betyder vet inte jag. Hur går ett sådant till om det nu skulle behövas ? Kan detta ha börjat då jag varit gravid eftersom att det påfrestar kroppen av att vara gravid...har varit gravid 3ggr men har bara 2 barn varav ett gick bort för 5år sen med förtidigt födsel..föddes mkt förtidigt i v. 23 o så mina 2 andra är oxå förtidigt födda o mår idag jättebra
    Men mår ju bra o så men då jag fick veta att jag nu har ett litet hål på hjärtat (blåsljudet) så har ja *kanske* börjat inbilla mig att det ibland gör ont för innan har ja inte kännt nått alls att det skulle vara nått fel eller så. Men har gått igenom en hel del o därmed fått en del ångest som kanske påverkar detta vilket igentligen inte är nått fel men bara fått för mig.

Svar på tråden Blåsljud ?