Min nyfödda kissar inte? :/
Min tös på 6 dagar har inte kissat på över en dag, innan det har hon kissat normalt dagligen. Är detta okej, eller vanligt? Hm..
Min tös på 6 dagar har inte kissat på över en dag, innan det har hon kissat normalt dagligen. Är detta okej, eller vanligt? Hm..
åh :/ ja, får ringa då..
Hon äter bröstmjölk, men jag ammar inte för att hon inte får rätt tag om bröstvårtan. Hon äter var fjärde timme och då äter hon 30-35 ml och har god aptit medans hon äter, inget fel med den.
Hon är annars som vanligt. Visst sover hon mycket, men det har hon gjort hela tiden. När hon är vaken är hon pigg och nöjd och är som alla andra nyfödda.
L E A skrev 2009-11-12 18:32:52 följande:
Gav henne ett ordentligt mål innan och efter bara en timme låg det kiss i blöjan, ringde till barnakuten och stod i telefonkö i en timme men kom aldrig fram. Ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att eftersom hon kissade efter maten så skulle vi ringa till BVC imorgon så jag gör det :)
Var inget fel på min dotter inte, hon fick inte i sig ordentligt med mat bara men efter en dag på akuten så hittade dem inga fel utan vi fick byta matsätt bara och till dig som undrade om jag verkligen skulle bli förälder tänker jag inte skriva något till, för jag TROR nog du vet vad jag hade velat säga dig
Tack till alla er som gav mig råd och hjälpte mig!