ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Coulis: Ett stort grattis till er!!
Hej på er,
Hoppas att allt är bra med alla. Idag skall jag och C gå på promenad/fika äta lunch med en kompis och hennes lilla kille, det blir trevligt. Det blir långpromenad idag, det blir superbra det. På torsdag skall vi på två månaders kontroll. Imorgon fyller maken år och då skall jag, maken och C iväg och äta myslunch och promenera och bara ha det allmänt trevligt.
Hur många gånger/dag ammar ni? Jag ammar 6 gånger/dag, det verkar bra.
De två morgnarna som maken matade lilla killen hade jag sprängfyllda bröst när jag vaknade kl 10:00, jag pumpade ut och sedan så matade jag C också så nu har maken ett mål som är infryst till nästa helg, en morgon på helgen har maken lovat att han skall mata C, helt underbart tycker jag.
Ha en superbra dag allihop
Bette
Coulis: Vad skönt att han äter bättre nu. Här varierar konsten att sova otroligt mycket. Ena dagen bra och andra dåligt. Hoppas första dagen på egen hand går bra.
Bette; Ja du har verkligen fått sova i helgen. Grattis.
coulis: GRATTIS! så härligt!
tack söta tjejer
Fick inte ringa KS redan idag för sambon, han tyckte jag fick vänta iaf till senare i veckan för att kolla läget hur det ser ut med donatorer.
Hmm, kanske är vettigt. men jag vill ju veta NU 
bette: det är lite bättre nu igen. tror att kuratorsbesöket var rätt bra för honom ändå, även om han inte pratade ngt. Men kuratorn frågade ju hur jag som kvinna tyckte det var med gravida magar och småbarn och ja ni vet. Och då fick jag svara som jag kände och sambon såg mest ut som ett frågetecken. Så kanske har han verkligen inte förstått vissa saker. Fick ju även förklara vilken bergodalbana det varit för mig horommässigt eftersom jag mår så dåligt av främst nedregleringen. Så tror han fick sig nåra tankeställare!!!
låter som ni haft mysiga helger!
åhhh vad jag längtar tills jag har en liten att ta hand om. det bara måste gå nån gång!
Coulis- STORT GRATTIS till lille sonen!! Åh, vad skönt att allt gått bra! Det koomer säkert gå bra nu nör maken börjar jobba, försök att inte ha så höga krav på dig själv så ordnar det sig. Sköt om er! Grattiskram
Kramiiis: Klart du får en liten att ta hand om en vacker dag! Då tycker man att det var värt all väntan & längtan man känt, jag lovar!
Bette- Ammar oftast 7 gånger/dygn (ibland 6) nu när 1 mål är utbytt mot vanlig mat. De ska amma minst 6 gånger enl BVC.
Vad sägs om att komma hit & hälsa på en em vid 15-tiden? Kanske mån om 2 veckor 15/2? Någon som vill?
I dag har vi haft besök av en kompis med dotter. Adam var inte alls på humör, flickan är 3 månader äldre än honom & älskar att peta andra barn i ögonen. Hon "tog" hans leksaker också. Det var inte populärt förstås. Nu sover han gott lilla gosingen.
Kram Kram
Hej hopp!!!
Imorgon ska jag på vul och titta på slemhinnan. Hoppas att den vuxit som den ska. Vi har börjat nedräkningen nu eftersom det blir ET nästa vecka om äggen räcker till oss. Håll tummarna!!! Kram
Coulis: Grattis!!!
Kramiiis: Usch, låter inget vidare men säkert ingen fara. Kram
Pricken, Bette, Estra, EmmyLou - stora kramar till er med!!!
![]()
villsågärna: du har mina tummar ![]()