ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Är så himla nervös, ska på RUL i eftermiddag. Tankarna snurrar, tänk om något är allvarligt fel eller tänk om det inte finns något kvar. Varför kan jag aldrig koppla av och njuta av att jag äntligen lyckats bli gravid.
Åh, Estra- jag vet precis hur det känns att inte kunna njuta av graviditeten. Jag hoppas allt går bra i em, ska tänka på dig! Massa kramar!
pricken: tack
usch låter riktigt jobbigt när man inte kan få dem att sova. kram på dig!
estra: tänker på dig och hoppas allt går super!
Det gick bra hos kuratorn idag. tror jag iaf Men hon sa att vi skulle ladda inför nästa försök och undrade när det var planerat att det skulle bli. Så verkar ju inte vara så att hon tänkte ställa till det för oss...
ett steg till på vägen avklarat. Bara hoppas pappret med godkännande dimper ner i brevlådan så att jag sen kan ligga på KS och få donator
kram på alla
bette: kanske är bra att man är van med lite sömn då har alltid sovit dåligt, inte mer än någon timme i följd senaste åren. Har försökt få ordning på den länge nu, men inte ens mha sömntabletter går det... kansek det går när man är mamma och inte "får" sova av den anledingen. Hihi.
härligt med promis
kram kram
Kramiis: Gick bra, det är så många moment man oroar sig för när man äntligen lyckats bli gravid, det kommer även du snart få erfara när du får ditt dunder ägg som kommer klistra sig fast i dig. Denna gången är det bara din tur kramiis, 3:dje gången smäller det...