• Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6
  • Emmylou
    kramiiis skrev 2010-02-11 10:05:08 följande:
    emmy: jag är inte 100% säker på att jag kan komma på måndag (pga jobbet), även om jag vill Men jag vet nog mer imorgon tror jag.kram kram
    OK!

Annars blir det du & jag Bette. För min del kan vi ses ändå. Bara du inte är en yxmördare Kram
  • kramiiis
    Emmylou skrev 2010-02-11 10:17:15 följande:
    OK!Annars blir det du & jag Bette. För min del kan vi ses ändå. Bara du inte är en yxmördare Kram
    bette yxmördare? hihi
    ♥ Please don't hurt me any more ♥
  • Bette
    Emmylou skrev 2010-02-11 10:02:14 följande:
    Hej på er! I dag ska vi till min Mamma i Sollentuna. A har sovit jätteknöligt. Tror det blev drygt 10 uppvaknanden i natt. Knöligt flera nätter senaste veckan, först blev han ju sjuk. Det händer så otroligt mkt i hans värld nu, tror han bearbetar allt i sömnen också. Första tanken i morse var- jag orkar inte åka dit i dag. Men, det är bara att ta sig i kragen & hoppas på att det blir en mysig dag. Snart kommer As Morfar & hämtar oss, transporten klagar jag inte på! Sen får vi skjuts hem med maken. Bette- Hoppas ni får d bra i Kista! Hoppas ni alla får en mysig dag, i morgon är det fredag igen På måndag är ni ju alla välkomna hem till mig i Åkersberga kl 15, ingen som har missat det hoppas jag. Pricken har jag skickat meddelande till, hon har inte varit här inne på länge. Bette & Kramiiis (som har sagt att ni vill komma på måndag): Jag inboxar er i morgon. Kram
    Inboxa imorgon, det blir superbra det. Jag vet att känner man sig däckad så är det inte roligt att åka iväg, men å andra sidan brukar det bli bra när man är iväg.

Bette
  • Bette
    Emmylou skrev 2010-02-11 10:17:15 följande:
    OK! Annars blir det du & jag Bette. För min del kan vi ses ändå. Bara du inte är en yxmördare Kram
    Jag lovar jag är ingen yxmördare{#lang_emotions_wink}.

Bette
  • plupp06

Vilken "tur "man inte kan ses på måndag, jag vågar ju inte riskera livet i mötet med en yxmördare Närå, tror definitivt Bette inte är det, verkar vara en mycket trevlig och glad tjej!!

Jag är lite orolig just nu. Gjorde en rejäl vurpa på väg till jobbet i morse, föll framåt och den största smällen fick vänster höft/ben och händerna. Kontaktade BM som sa att jag kunde komma in och lyssna på hjärtlud om jag var väldigt orolig (hon trodde inte det var någon fara) Men jag har ju känt bebisen minst 5 gånger sedan dess sparka runt i magen. Vet inte hur jag ska göra, jag känner ju bebisen så att lyssna på hjärtljud tillför kanske inte så mycket.

• plupp06

Kramiis: Vilken roligt nyhet att ni fått en preliminär vecka! Kommer gå jättefort tills det är dags.

• Brikken

Var ute och åt middag igår, inget smakade bra, fisken som var dyr och tjusig smakade havsbotten och chokladmoussen bara växte i munnen...men sambon åt glatt upp min också.. Nu är det andra gången som jag inte kan äta choklad och jag mår illa jag bara tänker på choklad!? Helt galet jag som verkligen brukar gilla det!!

2 dygn kvar sen vet jag! Hoppas nu bara att jag inte är skengravid av hormonbehandling och önsketänkande :)

• Brikken

Tack för välkomnandet hit till tråden  :)

• plupp06

Brikken: Du vill inte tjuvtesta då? Man skulle nästan kunna tro att det har fastnat något i magen på dig när du beslriver dina symptom! Jag tjuvtestade på RD 11 (eller om det var RD 10) och fick {#lang_emotions_plus}

• Coulis

kramiiis, vad spännande att ni har fått ett datum. Hoppas att tiden går fort!

Hej Brikken, vilka fantastiska vänner du har! Hoppas att det blir ett fett plus! Jag tjuvtestade också tre dagar i förväg och fick ett snabbt plus.

Estra, läskigt med en sån rejäl vurpa, men om du har känt bebisen efter det så är det säkert helt okej. Han eller hon ligger bra där inne i en massa vatten som stötdämpar.

Idag har min lillkille och jag varit ute på vår första promenad på egen hand, vilket underbart väder det var! Jag nojjade lite i dom branta nedförsbackarna att jag skulle halka och tappa barnvagnen men det gick bra. Ikväll glömde jag bort mig och åt en massa vitlöksbröd, det är ju så gott, hoppas bara inte lilleman får lida för det, han har varit lite gasig ibland senaste veckan.

Underbart med helg imorgon, då ska jag få sovmorgon!

Kramar från Coulis

Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6