-
Ja, absolut..Firstandhappy skrev 2009-12-11 22:14:06 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 22:04:07 följande: kan väl ta det lite halvskapligt iallafall eftersom barnen ska hem nån tid på dygnet för att sova... -
18 blir nog bäst för min del då iaf. För vi brukar äta middag runt 17. Men är flexibel annarsFirstandhappy skrev 2009-12-11 22:16:08 följande:ska vi säga 17-18??
-
Det kan vi göraFru T skrev 2009-12-11 23:44:51 följande:Ska vi mötas vid busshållplatsen vid 10 i?
-
Tack själv, var jättetrevligtFirstandhappy skrev 2009-12-13 22:33:26 följande:lambohov med sambo o 2 barn, en på snart 2 år o en 5 mån... jobbar för fullt o tar hand om barnen, ska ev börja plugga till våren med...tack för igår förresten.... trevligt med massa vin o sång!! syster Pia hälsar så gott..
-
kitty3465: Välkommen hit! Jag bor i Lambohov med min sambo och våra två barn som fyller 5 respektive 2 år i mars.
-
Nej, jag strävar inte efter en av varje iaf. Klart jag vill ha en flicka, men inget som är livsnödvändigt.dinana skrev 2009-12-13 22:33:58 följande:Vi funderar faktiskt att stanna på två. En av varje är ju det alla föräldrar strävar efter och vi hade ju turen att få det med detsamma.. eller kanske inte riktigt.. vi väntade en flicka redan 2005 men det slutade inte lika bra den gången. Men som det är nu så känner jag inte för fler barn, det är ju dock den där första biten som är så skojig att man har svårt att låta bli =P Så man får nog börja fundera på sterilisering.. typ... för sitt eget bästa =) Min kropp orkar nog inte med fler graviditeter. Men vi avvaktar så länge. Men två känns rätt så skapligt nu faktiskt.
Har du ändrat dig nu? Ville inte du ha flera barn för nån vecka sen? -
Japp, det tycker jag verkligen, med singstar som förfestFirstandhappy skrev 2009-12-13 22:42:50 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:40:48 följande: absolutely, nu bokar vi in januari med sen då..
-
Vi ska på dop den 30 januari, så det datumet är nog inte så bra. Visserligen är ju det på dagen, men jag vet hur trött i huvudet jag brukar vara efter en dag full med massa människor och massa barn som springer omkringFru T skrev 2009-12-14 00:22:30 följande:Hehehe LÄTT, ska jaga tag i fler skivor till nästa gång
-
Jag har aldrig nånsin velat ha en av varje. Jag vill ha samma kön på mina barn för att de har roligare ihop då tror jag (jag har en lillebror och vi hade inte så mycket gemensamt när vi växte upp). Så jag är superglad att jag har fått två pojkar som antaligen kommer få mer nytta av varandra än om man har en av varje.
Sen så har jag jämt sagt att jag vill ha en flicka för min egen skull, för att jag älskar rosa kläder, toffsar i håret och sen när de blir större så kan man göra massa "tjejsaker" ihop. Men jag bryter ju verkligen inte ihop för att jag inte har fått nån flicka och om jag nu aldrig får det. Jag är så otroligt stolt över mina fina pojkar och vill inte byta bort dem såklart!
Men man kan verkligen inte anta att alla vill ha en av varje och att alla vill ha en flicka innerst inne, en del vill verkligen inte ha en flicka, de vill bara ha pojkar!
-
För övrigt så har vi nyss varit på det sötaste luciafirandet som finns
Barnen var såå söta! Men Vincent var praktiskt taget livrädd när de satt där framme, vi såg hur rädd och ledsen han såg ut, till slut kom han till oss och fick sitta i vårat knä och det var helt ok, var ju hans första luciafirande och när man tänker efter så kan jag förstå de där små barnen, sitta längst fram i en mörk sal med MASSA människor framför sig som tar kort så det blixtrar överallt. Men söta var de iaf
Och Leo skötte sig superbra, han är ju så van nu
Det blev kaos på Vincents avdelning när alla föräldrar skulle gå, vi fick ta på barnen för de skulle vara ute och sen när alla skulle lämna så började nästan alla barnen att gråta hysteriskt, stackars barn
Men jag förstår dem där oxå, är ju konstigt att mamma och pappa är med på dagis ett bra tag och sen helt plötsligt så går de.
Vincent grät dock inte då.