-
Ibland måste man bara ha en dålig dagthelifesaviour skrev 2009-12-06 22:00:44 följande:Stina brukar inte vara såhär som hon var ikväll, det här var verkligen ett extremt gnälligt beteende.. Vet inte vad det är med henne ikväll.
-
jeheeej i morron kommer det heta (nåde dom om dom inte är det) hantverkare å river skafferiet å sliter ut den minimala kyl/frysen å instalerar hel kyl å frys
ska bli sååå skönt för nu fårvi ju fan inte plats me n¨nting!
Förstår inte hur dom tänker när dom inte har det som standard i en 4:a!
Halv tio kommer dom så i morron blire att gå upp ovanligt tidigt... -
Superhärlig bild, verkligen!SmileyMalin skrev 2009-12-07 20:19:56 följande:låter som att ni hade trevligt igår synd att jag inte kunde hänge på!NU har jag skickat julkort till hela släkten Den här bilden blev det:
Julkorten säger ja varje dag att ja ska ta tag i
i morgon kanske..
-
Det visste ja redan att du skulle fåFirstandhappy skrev 2009-12-08 23:13:39 följande:mysig liten tjockis har jag 68 lång o 8,3 kg på Molgan idag...nu är jag så glad så jag gråter, fick en dagen före min födelsedagspresent nyss o jag har fått en systemkamera.... underbaraste sambon.....
-
KOSSA o inte har du sagt nåt...hahahahahNe det är ju klart ja inte har
-
Upsidejsi
-
inte fan ska man väll behöva försvara sig för att man råkar tycka dagarna är lite extra jobbiga ibland.... är man van att vara två så är ensamlivet lite värre, det är inte svårare än så!
vissa gnäller ju ständigt liksom!
Å ja fattar precis vad du tänker Cissi (lägger ihop 1+1 då du råka skriva om dubbelmoral på FB i samma stund som det började skrivas här): vi reagerade när D sa att M skulle till dagis fast hon va sjuk...
Det va skillnad! D utryckte sig fel å sa att hon hoppadess att M skulle bli frisk så hon kunde gå till dagis å sen helt plötsligt skulle hon till dagis iallafall för att D hade mycket att göra... Men senare visade det sig ju att M inte va sjuk utan bara förkyld, hade det framkommit från början hade vi sluppit reagera...
Becka är vaken halva nätter med hostande barn INTE sjuka, har massor i skolan å självklart ska barnen till dagis för dom är pigga och friska...
SÅ kan vi lägga ner nu, fattar inte varför det ALLTID ska bli tjafs!! -
ja det finns många i denna tråd som är små duktiga,präktiga mammor som är falska långt in i benmärgen.ni passar bra ihopp.sen var det inte jag som började tjaffsa...haha jo idag va det deffenitivt det! Å ja Jag är en jävligt bra mamma, till MIN dotter! Men falsk det skulle ja vilja säga är det minsta jag är, ärlig snarare! Ibland kanske lite för ärlig men hällre det....
Vill man ha tjaffs så vet man vad man ska skriva å då är det tjafs man får, inte svårare än så.. -
Familjetrollet skrev 2009-12-10 14:07:21 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 13:50:53 följande:haha jag måste va en mycket hemsk menniska som skriver massa elakheter då både du å D plockar bort mig på FB så fort ja sagt ifrån här inne
du får tycka att det är tjaffs,men det anser inte jag att det är.
-
Du är den mest hemska människa som finns!!!!Ja misstänkte det
moooaahhahaha gottar mig i andras hämskheter!