Vi från Linköping! Del: 6
Familjetrollet skrev 2010-01-05 11:05:14 följande:
det är inte så svårt att fatta att ni mear mig.för det är bara typ jag och nån mer som är hemmaförälder i denna tråd vissa säger att det är bättre att jobba gratis.för vissa kanske det fungerar.men för oss blev ekonmin sämre ,plus att jag blev så illa behandlad på sista jobbet.ska man vara glad och jobba gratis, bli utfryst och må skit för att vara värd nått i vissas ögon? denna tråd blir bara värre och värre... ni kan sluta upp med att kränka folk ni inte ens vet ett dugg om.men vissa måste kränka andra för att må bra själva...
Vem säger att vi överhuvudtaget snakcar om folk i denna tråd? Min uppfattning är att inställningen "jag sitter hellre hemma med A-kassa än att jobba" är en allmän inställning i hela sverige, tyvärr. Det har knappast med ditt personliga liv att göra och du borde inte ta åt dig om du inte tycker att du har det så?
Och det har knappast med hur du blivit behandlad att göra, så varför dra upp sånt? Men jag förstår ju nu varför du känner dig så utpeckad och mobbad hela tiden om du tar åt dig av saker som inte ens är riktat mot dig...
Om inte tråden passar dig så behöver du inte vara här och läsa.