• qwerty66

Tre killar samtidigt

hahah vilket jävla koordinerande av kroppar.... och om alla var ben- och arm-lösa... men fan ni borde få nått slags pris i rörelsesamordning och framförallt koordinationsförmågan att all juckade åt någotsånär rätt håll i rätt läge :)

asså jag får det inte att gå ihop... en analt och en vaginalt... men hur i helvete kom den tredje demonstrerande partnern åt överhuvudtaget??? :)

• qwerty66

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:33:23 följande:

Du behöver ju inte vara lösaktig.
    och du måste vara dömande eller? live and let live ffs :)
  • qwerty66

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:45:46 följande:

Jag är här på familjeliv för att säga vad jag tycker. har du något problem med det?
    ja du kallar henne lösaktig utan grund .... tyck gärna men förklara gärna hur du kommer fram till slutsatsen :)

Det är precis som om jag skulle kalla inskränkt, men sen inte förklara varför... nu kallar jag dig inte inskränkt, jag bara exemplifierar.
  • qwerty66

första inlägget var ju mitt :)

men du menar alltså att hon är lösaktig pga av att hon sex med 3 st samtidigt?

ofs kanske man kan tolka det så, men i min lilla rosa fluffiga är lösaktighet mer otrohet.... upprepad sådan.

vi kanske har olika tolkningar av det :)

• qwerty66

Konservativ tänkare skrev 2009-11-15 03:10:22 följande:

Om jag fick bestämma så skulle 1940-talets moral implementeras. Och ja, det är för att hålla er i schack. Det behövs tydligen.
    hmmm tycker du inte att det är gubbarna som behöver hålla sig i schack? tre st lixåm...

kul att du just sa det sa ...40-tals moral och etik.... Du lär nog som du lever och blir lycklig av det, men du verkar bara vara konservativ... ingen tänkare iallafall andra blir lyckliga av andra saker i sitt förhållande.
  • qwerty66
    AAlexander01 skrev 2009-11-21 09:28:24 följande:
    Men är det inte lite väl mycket med en kuk i baken, en i musen och en i mun SAMTIDIGT! Hur ska man kunna hålla ording på alla dessa "intryck"? De är väl sköna var för sig men det låter som lite väl mycket kuk samtidigt.
    du läste inte riktigt, TS är så hardcore att avsugning inte råknas... det var alltså två i muffen, en i prutten och den fjärde sög hon av...
  • qwerty66
    marre69 skrev 2010-01-07 01:36:07 följande:
    Håller fullt med. Är på väg tillbaks till BDSM-svängen efter ett vaniljäktenskap och har både en och en annan kink, men jag kan åtminstone motivera dem, ibland t.o.m. så pass att jag övertygar någon Däremot tycker jag väldigt illa om sådana som bara fördömer, helst med hänvisning till moral, men dock utan någon som helst substans. Att t.ex. jag inte tycker att vaniljsex är något för mig innebär ju inte att jag fördömer alla som har vaniljsex, men varför ska de som gillar vanlig hederlig vaniljsex fördöma mig bara för att jag gillar BDSM, att vara en av de tre killarna som sätter på en tjej eller något liknande. Det är enligt mitt tycke väldigt omdömeslöst och bakåtsträvande.
    BDSM är tabu :)

vi får inte gilla det helt enkelt.

vanilla är ok oftast.. men inte det som söks med ljus och lykta :) det finns så många moralkäringar och predikanter av sin egen sanning...

blähhhh jag fördömmer ingen.. men kan inte säga vad jag känner utan att bli fördömd :)

(jag gillar sex med smurfar)
Svar på tråden Tre killar samtidigt