• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • qwerty66

hahah vilket jävla koordinerande av kroppar.... och om alla var ben- och arm-lösa... men fan ni borde få nått slags pris i rörelsesamordning och framförallt koordinationsförmågan att all juckade åt någotsånär rätt håll i rätt läge :)

asså jag får det inte att gå ihop... en analt och en vaginalt... men hur i helvete kom den tredje demonstrerande partnern åt överhuvudtaget??? :)

• Konservativ tänkare

Du är alltså flerbarnsförälder?

• sanna78

Det var mest killarna som koordinerade. Jag var mittemellan och behövde inte tänka på det. Det var underbart. Vi låg lite på en kant på sängen. Det fungerade endast på ett sätt och det var att den ene killen låg på rygg och sedan jag med magen mot honom och han inne i mig. Den andre killen låg på min rygg med magen mot mig och var inne där bak. De där två killarna måste ha särat på benen eller något sånt för sen kände jag plötsligt hur de stannade till och sen kände jag bara den tredje killen trycka in den i musen på mig och jag trodde att jag skulle explodera. Jag var helt fylld kändes det som. Jag såg bara lite av honom... som om jag tittade så mycket just då Men jag tror att han stod och lutade sig lite vid sängkanten och höll mig om höften.
    Det var inte så mycket problem att koordinera när det var dubbelmacka och när den tredje kom in var det ungefär samma sak fast med båda i musen. Gick den ene ut lite kom den andre in och så vidare medan den tredje körde det analt. Det anala blev mycket mer framträdande och ibland kunde jag inte skilja mellan om jag fick i musen eller analt. Helt sjukt.

• sanna78

Ja, jag har två barn och vad då? Ska jag bli nunna då?

• Konservativ tänkare
    sanna78 skrev 2009-11-14 05:22:21 följande:
    Ja, jag har två barn och vad då? Ska jag bli nunna då?
    Du behöver ju inte vara lösaktig.
  • qwerty66

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:33:23 följande:

Du behöver ju inte vara lösaktig.
    och du måste vara dömande eller? live and let live ffs :)
  • Konservativ tänkare
    qwerty66 skrev 2009-11-14 05:42:17 följande:
    Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:33:23 följande: och du måste vara dömande eller? live and let live ffs :)
    Jag är här på familjeliv för att säga vad jag tycker. har du något problem med det?
  • qwerty66

Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:45:46 följande:

Jag är här på familjeliv för att säga vad jag tycker. har du något problem med det?
    ja du kallar henne lösaktig utan grund .... tyck gärna men förklara gärna hur du kommer fram till slutsatsen :)

Det är precis som om jag skulle kalla inskränkt, men sen inte förklara varför... nu kallar jag dig inte inskränkt, jag bara exemplifierar.
  • Konservativ tänkare
    qwerty66 skrev 2009-11-14 05:53:57 följande:
    Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 05:45:46 följande: ja du kallar henne lösaktig utan grund .... tyck gärna men förklara gärna hur du kommer fram till slutsatsen :) Det är precis som om jag skulle kalla inskränkt, men sen inte förklara varför... nu kallar jag dig inte inskränkt, jag bara exemplifierar.
    Jag tycker att jag hade en väldigt bra grund för det uttalandet.
    Läs första inlägget så kommer du att förstå.
  • Anonym (hmm)

Men alltså hur vart det så? Jag menar var träffade du på ett gäng killar som var med på noterna? Hur går det till? Aldrig varit med om ens trekant?

Svar på tråden Tre killar samtidigt