Inlägg från: Anonym (avis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (avis)

Tre killar samtidigt

Jag gillar dina inlägg ts. Jag är på inget sätt någon form av bokstavskombination som du men tanken på att vara med fler tänder mig enormt. Kanske mest för att jag sitter hemma med en tråkig karl som bedyrar att jag räcker gott o väl o inte ens är intresserad av att ta in ens en till tjej i leken. Hade ett par äventyr som ung men inser väl att jag får stå ut med att läsa om skiten i fortsättningen o dina inlägg är fantastiska.

Tänk att få ha 2 eller 3 killar samtidigt. Men jag måste säga att jag kan inte riktigt se framför mig hur de 3 killarna trängdes runt dig för o komma in. Verkar lite bökigt för den siste killen men kan tänka mig att som tjej i mitten skiten man fullständigt i hur de gör, bara de gör det

• Anonym (avis)
    LyckligtSlut skrev 2009-11-15 03:24:09 följande:
    Vad är det som är så negativt med det ordet? Är väl ni själva som lägger nedvärderande värderingar i det.
    Ja, jag skulle kunna använda ordet lösaktig, men inte om ts där alla är med på det o känner varann osv. Det är inte antalet man är med. Hade en vän när jag var ung som behövde 400 spänn för att åka hem till sin pojkvän en helg så helgen innan var vi ute o hon försvann. Sen berättade hon att hon sugit av en kille på toa för 200 spänn o sen när kvällen var slut följde hon med ytterligare en helt obekant hem endast för att få pengar. Att man följer med nån hem man inte känner har hänt mig med, men inte för pengar - där går min gräns. Då har jag gjort det för att han varit snygg o jag kåt. Blir det inget mer så blir det inget mer tråkigt nog. Hon sög av killar på toaletter hej vilt för drinkar, taxiresor hem, osv.. En sån ser jag som lite lösaktig - inte någon som har sex för att man gillar dte.
  • Anonym (avis)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:24:47 följande:

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:00:02 följande: Då är man väl inte lösaktig utan snarare prostituerad?
    Jo kanske egentligen. Fast i mina ögon MÅSTE prostituerade sälja sex för pengar (det kanske inte behöver vara så men jag tänker mig det). Den här tjejen hade pengar till drinkar men var snål. Om man tänker på tågbiljetten så hade hon kunnat sagt till pojkvännen att hon kom en annan helg istället efter lön. Tror faktiskt pojkvännen hade uppskattat det mer. Hellre vänta en helg än att hon låg med 3-4 killar för att kunna ta sig till honom.
  • Anonym (avis)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:35:01 följande:

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:30:18 följande: och i mina ögon är det solklart - hon behöver pengar och skaffar dem genom sex. Ingen MÅSTE vara prostituerad (om man inte är offer för trafficking eller liknande, under hot).
    Jo, fast jag ser inte heller alla prostituerade som lösaktiga. Svårt o förklara. Hon var kanske lite både och då Och jag ser itne en tjej som väljer att följa med olika killar hem från krogen för att dom VILL o är kåta som lösaktiga bara för att dom har varit med många olika. Kanske är det kombinationen av att ha en kille som inte skulle uppskatta hennes beteende, knulla runt (ofta för pengar), bli påsatt i taxibilar för att slippa åka så långt om killen bor långt åt andra hållet osv.
    Men nu vill jag inte ta över tråden på något vis utan läsa mer om sannas äventyr
  • Anonym (avis)

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:35:01 följande:

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:30:18 följande: och i mina ögon är det solklart - hon behöver pengar och skaffar dem genom sex. Ingen MÅSTE vara prostituerad (om man inte är offer för trafficking eller liknande, under hot).
    Och måste o måste, klart ingen MÅSTE vara prostituerad men om man gör det för att sätta mat på bordet till sina barn (eller sig själv), få ihop pengar till hyran så inte man själv o 4 ungar hamnar på gatan, få ihop till sitt beroende osv så känns det mer som man har än tvingande tanke att det är enda utvägen istället för en som har pengar (oftast) men som är snål.
Svar på tråden Tre killar samtidigt