• Anonym

Tre killar samtidigt

Ärligt du som dömer varför bryr du dig sitt du och ha ditt parsex och var nöjd med det och sluta döma andra alla har väl en egen fri vilja? Det är inget religöst samhälle vi lever i!! Har aldrig själv testat fler än en men är sugen

• Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-14 05:21:42 följande:
    Det var mest killarna som koordinerade. Jag var mittemellan och behövde inte tänka på det. Det var underbart. Vi låg lite på en kant på sängen. Det fungerade endast på ett sätt och det var att den ene killen låg på rygg och sedan jag med magen mot honom och han inne i mig. Den andre killen låg på min rygg med magen mot mig och var inne där bak. De där två killarna måste ha särat på benen eller något sånt för sen kände jag plötsligt hur de stannade till och sen kände jag bara den tredje killen trycka in den i musen på mig och jag trodde att jag skulle explodera. Jag var helt fylld kändes det som. Jag såg bara lite av honom... som om jag tittade så mycket just då Men jag tror att han stod och lutade sig lite vid sängkanten och höll mig om höften. Det var inte så mycket problem att koordinera när det var dubbelmacka och när den tredje kom in var det ungefär samma sak fast med båda i musen. Gick den ene ut lite kom den andre in och så vidare medan den tredje körde det analt. Det anala blev mycket mer framträdande och ibland kunde jag inte skilja mellan om jag fick i musen eller analt. Helt sjukt.
    oh my god vad denna berättelse gör mig kåt.........!!! (tjej)
  • Anonym

Hahaha hur låg du när du hade 2 i dig och en i analen?Skadade du dig inte?

• Anonym

Haha är grymt impad av din och killarnas anatomi iallafall :) haha jösses vilka akrobater ni måste vara!
    Men om du gillar't så go for it :)
    Undrar lite hur det kändes för killarna? måste väl bara blivit trångt för dom att jobba? eller?

• Anonym

ts var hittade du alla killarna?

• Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-14 14:48:15 följande:
    alltså jag är slav i ett bdsm-förhållande där min fd man är master. Han brukar låna ut mig menvi är båda helt med på det. Han var med och var den som låg underst under mig mage mot mage. De andra var tre andra som vi känner och har legat med. Vi var inte hemma och barnen var hos mina föräldrar. De turades om att ta mig i varje hål medan jag sög dem och var helt inne i det. Eftersom vi har haft dubbelmackor tidigare och jag tycker om det så mycket blev det en del dubbelmackor där de turades om och NEJ inget gick sönder. Det var gööörskönt. Vi höll på och jag hade varit fylld av dem en bra stund och var ganska uttänjd. De hade även kört två i musen och nu var vi tillbaka i en vanlig dubbelmacka när de plötsligt stannade upp. Jag höll samtidigt på att suga den ene av dem när jag känner en sakta trycka in sin kuk i musen. Det kändes som omjag hade analsex i musen samtidiggt som jag kände att jag var så full av kukar som jag kunde bli. Det gjorde lite ont först och sen började de att knulla mig. Det känder som omjag blev helt tom i huvudet så skönt var det och de sa att jag hade gnytt som en hundvalp. Han jag sög av sa att jag svalde hela hans och att han nästan trodde att jag skulle bita av den vid ett tillfälle och att han aldrig har hört någon skrika medanhela kuken vart i halsen. Jag vet inte hur länge vi höll på eller om de bhyttes om mer än att jag sen fick en av de bästa orgasmerna jag haft någonsin. Jag kunde inte sova efteråt och la mig kanske kl 4 eller 5. Det var helt fantastiskt och jag må vara lösaktig i en dels ögon men det här ska jag göra om. Undrar bara om fler här har provat.Tack för stödet ni som gav mig det.
    Låter som om nån tittat för mycket på porrfilm...
  • Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-15 13:33:23 följande:
    Låt mig inflika att lösaktig är en term som används för att tygla kvinnor. Genom såväl det ordet som andra ords negativa ton vill ingen annan kvinna bli kallad för t.ex. lösaktig, prostituerad eller hora. Ska kanske tillägga att jag inte tar till mig okvädningar som dessa eller stämmer in på dem. Jag har t.ex. aldrig tagit betalt för sex och jag är med den som jag ser som "den rätte" och vi har kul tillsammans. Att det sedan är fler inblandade, som han f.ö. känner (det var inte jag som raggade upp dem) gör saken lite roligare. Och nej, jag har inte tittat för mycket på porrfilm. Jag visste inte att det skulle vara möjligt för mina två hål att bli penetrerade av tre killar samtidigt.
    Du är med den som du ser som "den rätte" och ni har kul tillsammans. Jag trodde att det var din man som bestämde vem du ska ligga med, och när? *förvirrad*
    Och du får ursäkta, men din beskrivning låterfaktiskt som ett porrfilmsmanus... Lite skrattretande, alltså...
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 16:46:47 följande:

att hennes man också är hennes "master" betyder inte att han bestämmer, inte egentligen. Hon ger honom makten, det är så det funkar i ett sånt förhållande (och det handlar ju oftast enbart om det sexuella, det är då han "bestämmer"). Löjligt att sitta och kalla det skrattretande, läs på lite om hur det fungerar istället..
    Jag VET hur det fungerar, jag är ingen idiot!
    Tycker att det är skrattretande i alla fall!
  • Anonym
    sanna78 skrev 2009-11-16 04:01:37 följande:
    @anonym, jag tycker faktiskt att det är du som är skrattretande. Kolla vilken del av forumet du är i, vad tråden heter och handlar om och sitt inte där och försök förlöjliga mig genom att jämföra med porrfilmsmanus. Anonym (tjej) har i annat fall förklarat för dig. Vad är det som inte går att förstå? Vad är viktigast här? VEM jag ligger eller det tråden handlar om? För dig och en del verkar det uppenbarligen handla om det första...
    Ja, det känns ju uppenbarligen av största intresse för allmänheten vem du ligger med, och hur många hål du lyckas fylla på samma gång...
  • Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-16 07:38:38 följande:

ja vi är tydligen flera som faktiskt är intresserade och tycker att det är kul att läsa. Om du tycker att det är så löjligt är du välkommen att ta bort tråden från dina favoriter, man måste faktiskt inte läsa allt som skrivs vet du.
    Men är det inte LITE konstigt att en småbarnsmamma med vidlyftigt sexliv helt ohämmat visar sig på bild? Om man vore misstänksamt lagd skulle man ju nästan kunna tro att det är nåt lurt...
Svar på tråden Tre killar samtidigt