Inlägg från: Anonym (tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej)

Tre killar samtidigt

Haha jag har haft 5-6 samtidigt och jag kände alla hur grymt som helst!!!

• Anonym (tjej)
    sanna78 skrev 2009-11-14 11:34:24 följande:
    @Konservativ tänkare Tråden har inget att göra med huruvida jag är lösaktig eller inte, utan jag ville veta om andra har de här erfarenheterna och vad de tyckte om det. Vi är överens om det här hemma och barnen vet inget. Har du något problem får du väl skapa en tråd om att jag är lösaktig, så får vi se hur långt du kommer med det. I övrigt kommer du inte långt med att försöka tvinga på mig din syn på hur jag ska eller borde vara, förstått? Håll dig till ämnet!
    Var en av männen din man/sambo?
    Och vilka var de andra? Några ni känner, swingersklubb, vad?
  • Anonym (tjej)

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:00:02 följande:

Ja, jag skulle kunna använda ordet lösaktig, men inte om ts där alla är med på det o känner varann osv. Det är inte antalet man är med. Hade en vän när jag var ung som behövde 400 spänn för att åka hem till sin pojkvän en helg så helgen innan var vi ute o hon försvann. Sen berättade hon att hon sugit av en kille på toa för 200 spänn o sen när kvällen var slut följde hon med ytterligare en helt obekant hem endast för att få pengar. Att man följer med nån hem man inte känner har hänt mig med, men inte för pengar - där går min gräns. Då har jag gjort det för att han varit snygg o jag kåt. Blir det inget mer så blir det inget mer tråkigt nog. Hon sög av killar på toaletter hej vilt för drinkar, taxiresor hem, osv.. En sån ser jag som lite lösaktig - inte någon som har sex för att man gillar dte.
    Då är man väl inte lösaktig utan snarare prostituerad?
  • Anonym (tjej)

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:30:18 följande:

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:24:47 följande: Jo kanske egentligen. Fast i mina ögon MÅSTE prostituerade sälja sex för pengar (det kanske inte behöver vara så men jag tänker mig det). Den här tjejen hade pengar till drinkar men var snål. Om man tänker på tågbiljetten så hade hon kunnat sagt till pojkvännen att hon kom en annan helg istället efter lön. Tror faktiskt pojkvännen hade uppskattat det mer. Hellre vänta en helg än att hon låg med 3-4 killar för att kunna ta sig till honom.
    och i mina ögon är det solklart - hon behöver pengar och skaffar dem genom sex.

Ingen MÅSTE vara prostituerad (om man inte är offer för trafficking eller liknande, under hot).
  • Anonym (tjej)

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:46:02 följande:

Anonym (tjej) skrev 2009-11-15 09:35:01 följande: Jo, fast jag ser inte heller alla prostituerade som lösaktiga. Svårt o förklara. Hon var kanske lite både och då Och jag ser itne en tjej som väljer att följa med olika killar hem från krogen för att dom VILL o är kåta som lösaktiga bara för att dom har varit med många olika. Kanske är det kombinationen av att ha en kille som inte skulle uppskatta hennes beteende, knulla runt (ofta för pengar), bli påsatt i taxibilar för att slippa åka så långt om killen bor långt åt andra hållet osv. Men nu vill jag inte ta över tråden på något vis utan läsa mer om sannas äventyr
    nej jag håller med andra som skrivit att lösaktig är ett ord som borde strykas ur ordlistan. Din polare är inte lösaktig utan prostituerad, det var det enda jag försökte säga. Lösaktig är ett ord jag inte tänker använda om någon.
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-15 15:53:00 följande:
    Du är med den som du ser som "den rätte" och ni har kul tillsammans. Jag trodde att det var din man som bestämde vem du ska ligga med, och när? *förvirrad* Och du får ursäkta, men din beskrivning låterfaktiskt som ett porrfilmsmanus... Lite skrattretande, alltså...
    att hennes man också är hennes "master" betyder inte att han bestämmer, inte egentligen. Hon ger honom makten, det är så det funkar i ett sånt förhållande (och det handlar ju oftast enbart om det sexuella, det är då han "bestämmer").

Löjligt att sitta och kalla det skrattretande, läs på lite om hur det fungerar istället..
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-16 06:46:48 följande:
    Ja, det känns ju uppenbarligen av största intresse för allmänheten vem du ligger med, och hur många hål du lyckas fylla på samma gång...
    ja vi är tydligen flera som faktiskt är intresserade och tycker att det är kul att läsa. Om du tycker att det är så löjligt är du välkommen att ta bort tråden från dina favoriter, man måste faktiskt inte läsa allt som skrivs vet du.
  • Anonym (tjej)
    sanna78 skrev 2009-11-17 00:52:08 följande:
    Sverige är stort och det finns säkert 10 tjejer till som ser ut exakt som jag... om inte fler. Varför ska jag inte kunna ha min bild och skriva om sex? Tusen andra gör det och skäms inte. Jag har inte någon toppställning någonstans och kommer troligen inte att ha det ändå, utan jobbar som administratör på ett medelstort företag. Jag är åtminstone hyfsat välutbildad och är nöjd, men jag sticker inte ut mer än tusen andra tjejer. Jag skäms dessutom inte för vad jag gör och varför skulle jag? Det är en del av vårt liv och både jag och min master accepterar det. Min undergivenhet har jag 24-7, men det varierar beroende på situationen, t.ex. om barnen är i närheten. Vi anpassar alltså vårt sexliv och vårt M/s-förhållande till barnen och andra situationer i övrigt och ser inget konstigt i det. Det syns och märks alltså inte, såvida VI inte vill. En del vill dock automatiskt få det till att jag är lösaktig, prostituerad m.m. och kopplar dessutom detta till mitt föräldraskap. Det är fantastiskt att sånt förekommer i Sverige 2009. Samtidigt är jag förvånad, för den respons jag fått i verkliga livet speglas tydligen inte av en del poster här på Familjeliv. I verkliga livet tycker många att det är kul och spännande och hejar t.o.m. på, medan här blir man kallad hora och har en moral som annars snarare hade stämt väl överens med det victorianska samhället (1800-talet för vissa anonyma, som kanske sov på historielektionerna) eller snarare t.o.m. något mycket mer primitivt - ett samhälle där man väljer att kasta sten så fort någon avviker från normen. Det är verkligen intressant. Fast det är klart, när man kan dölja sin identitet, t.o.m. sitt nick (som ändå är intetsägande), då kan man börja kasta sten på andra. Skulle jag gå på en gata någonstans i Sverige med en barnvagn skulle ingen av er som kör detta fulspel kunna sätta den stämpeln på mig - då är man plötsligt en madonna... Det är verkligen märkligt och vad jag skulle vilja kalla värsta sorten dubbelmoral. För inte står det BDSM-slav, slyna eller hora i pannan på mig när jag går där och är gullig med mina barn, eller? Eller står det att jag tar en i munnen, två i fittan och en där bak - samtidigt (det var för övrigt den skönaste ställning jag varit med om hittills)? Jag trodde i min enfald att den här tråden skulle handla om en sexställning, inte mitt moraliska förfall, men det var nog korkat av mig att vara så naiv. Jag tänker inte posta mer här nu, men däremot ska jag se till att fortsätta leva som jag gjort hittills och jag tänker ALDRIG skämmas för det bara för att ett några stycken här, som inte ens känner mig som person, har mage att påstå en massa om mig. Nej, ALDRIG! Kasta ni gärna sten, ni som så gärna gör det, men akta så att det inte kommer fler tillbaks... det gör det nämligen sinom tid. Till er som stödjer. Tack! Tack även till Master som hjälpt mig skriva denna post och stött mig.
    Neej, låt inte idioter trycka ner dig! Tycker inte alls att du ska sluta skriva, då vinner de ju....
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-16 22:29:54 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-16 07:38:38 följande: Men är det inte LITE konstigt att en småbarnsmamma med vidlyftigt sexliv helt ohämmat visar sig på bild? Om man vore misstänksamt lagd skulle man ju nästan kunna tro att det är nåt lurt...
    herregud vilken moraltant du är...

Skulle du kunna peka ut henne i verkliga livet? Nej, just det. Dåså.
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-17 07:56:45 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-17 07:43:14 följande: Jag är absolut ingen moraltant. Jag tycker att människor ska få ha sex med vem, och hur, de vill. Och ja, jag skulle nog känna igen henne, vilket gör det hela lite obegripligt för mig, som tycker att ens sexliv, hur det än ser ut, är något privat. Om inte annat bör man ju ändå tänka på sina barn. Vill de veta vad mamma och pappa gör, och med vilka, i sängen? Nu är de ju, enligt TS, små, men om ska hon fortsätta berätta om sina eskapader på nätet i framtiden bör hon nog dölja sin identitet. Ha gärna sex med vem du vill, men skydda dina närmaste!
    Nu blir jag nyfiken. Den enda bilden hon använder sig av är liten och inte helt tydlig. Hon har blondt hår och är smal. Mycket mer går faktiskt inte att se. Vi vet inte var i Sverige ts bor eller vilka hennes vänner är. Vi vet inte heller var hon arbetar, mer än att hon har ett jobb som många andra blonda smala tjejer har - vanligt medelsvenssonjobb.

HUR ska du kunna känna igen henne? Hon ser ju ut som hälften av mina blonda tjejkompisar och bekanta.
Svar på tråden Tre killar samtidigt