Inlägg från: Anonym (triple) |Visa alla inlägg
  • Anonym (triple)

Tre killar samtidigt

Anonym ( ) skrev 2009-11-14 15:40:40 följande:

Jag ser inget lösaktigt i det, men fattar fortfarande inte hur det var möjligt rent tekniskt. Har läst o läst, försökt fatta men jag tror killarna måste vara väldans akrobatiska för att fixa detta. Förstår att du hade störtskönt... annars skulle du inte skriva om det. Är lite avis...
    Finns ett flertal bildexempel på hur detta går till på porrsiter.
  • Anonym (triple)
    honkie skrev 2009-11-16 08:00:38 följande:
    det där går bara inte. luktar lögn/fantasi
    Det går faktiskt. Det finns videoklipp men det kanske inte är lämpligt att länka till så´na sidor?!
  • Anonym (triple)
    honkie skrev 2009-11-16 08:15:20 följande:
    Anonym (triple) skrev 2009-11-16 08:14:31 följande: inboxa mig då... för jag vill verkligen se
    Det kommer. Inte läge just nu att leta rätt på tripppelklipp men haf förtröstan......
  • Anonym (triple)

Anonym (triple) skrev 2009-11-16 08:19:44 följande:

Det kommer. Inte läge just nu att leta rätt på tripppelklipp men haf förtröstan......
    Så ser det ut!
  • Anonym (triple)
    Linnéa777 skrev 2009-11-16 09:25:58 följande:
    Jag vill också se....!
    Visst. Ser det sexigt ut tycker du? Verkar mest krångligt för männen och....too much för kvinnan!
  • Anonym (triple)

Var och en blir salig på sitt sätt. Det måste vara tillåtet. Varför ska vi annars vara på denna planet om får förverkliga drömmar och önskningar. Även sexuella. Så länge inte någon far illa.

• Anonym (triple)

Var och en blir salig på sitt sätt. Det måste vara tillåtet. Varför ska vi annars vara på denna planet om vi inte får förverkliga våra drömmar och önskningar. Även sexuella. Så länge inte någon far illa. Alla kan inte vara likadana som du. Eller tycker du att du sitter inne med facit som berättar hur alla ska bete sig för att göra rätt? Vad har du för rätt att döma en annan person? Vem har gett dig den rätten? Gud? Skulle inte tro det. Jag tror att Gud tyckte att trippelakten såg mysig ut!

• Anonym (triple)
    Anonym skrev 2009-11-17 08:14:40 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-17 08:02:00 följande: Jaha? Jag tror att jag skulle känna igen henne. Du tror inte det. So? Jag kan ju inte bevisa det och du kan inte bevisa motsatsen, så det här är en helt onödig diskussion.
    Ja, det verkar onekligen vara en mycket, mycket vacker kvinna, så med tanke på det så....Men jag tror att risken att risken att bli igenkänd är rätt liten. Och för helvete, ursäkta språket, men hon är ju ingen brottsling. Hon har haft sex. Vuxna människor får väl för f-n ha sex som de vill utan att fördömas! Det är ju inte ens otrohet! Frivillig sex!
  • Anonym (triple)
    sensuellaisabella skrev 2009-11-17 11:09:18 följande:
    Kan inte annat än att hålla med. Inte ens jag vågar visa vem jag är, eller skriva utförligt i min presentation och jag har ett vanligt "svenne-sexliv" ...... Idag blir ju barn mobbade för att de har fel kläder, hur skall det då inte vara om några ungar får nys om den här tråden
    Då får de ju en kändismorsa! Ungarna skull äga hela skolan!
    Är det så att man avstår det sex man egentligen skulle vilja ha pga vad folk skulle säga om de visste?? Att man som kvinna egentligen skulle vilja bli omhändertagen av t ex tre män, som ägnade all uppmärksamhet åt Henne. Och tillfredsställde Henne på alla tänkbara sätt.
  • Anonym (triple)
    sensuellaisabella skrev 2009-11-17 11:31:44 följande:
    man kan dessutom se på hennes sätt att skriva att hon är göteborgare.
    Har jag inte ens reflekterat över. Som ursprunglig västsvensk kan man ju iofs flyttat och bo varsomhelst i Sverige.
  • Anonym (triple)

Anonym (Aoutch) skrev 2009-11-17 12:18:22 följande:

Jaså! Ja men kör hårt då! Även om det här nog var det vidrigaste jag läst!! Men jag är glad för din skull att du uppskattade det. Hoppas du inte gick av på mitten bara! :P Jag är grymt lycklig över att jag har min perfekta pojkvän redan! Bättre kille finns inte, jag vill inte ha två, jag vill ha en. Så är det bara! Han gör verkligen ALLT för mig, han är så otroligt underbar, omtänksam och kärleksfull jämt.. Det finns ingenting att klaga på hos honom. Vårt kärleksliv är verkligen bra, jag älskar varje del av honom och jag älskar allt han gör med både mig och min kropp. Han gör mig galen, han är så otroligt snygg, charmig, sexig och het. HAHA... Så känns det!! Framfärallt så är han så otroligt jäkla snäll, han respekterar alltid mig och frågar alltid mig hur jag vill ha det osv. Kan det bli mycket bättre!! Nej jag tror inte det! :) Men lycka till! Verkligen!
    Jag tror att det är så som de flesta skulle vilja ha det. Ett idealförhållande. Kärlek, trygghet, värme och dialog.
    Sen efter ett antal år när tristessen kommer krypande. Du och gubben kanske inte tänder på varandra på samma sätt längre då skulle det vara bra om bra om vi fick en norm som tillät att man säg, 2 ggr per år fick ha sex med en annan person. Kanske t o m prästen kan läsa upp under vigseln: Att vara trogna i nöd och lust förutom 2 ggr per då älskog får bedrivas med valfri/a personer Kan även lagfästas. Man skulle kunna kalla den Samlagen.
    Jag är glad för din skull och önskar att fler hade det så bra som du.
  • Anonym (triple)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 19:17:16 följande:

Ang. igenkänning så finns det flera exempel på folk som blivit avslöjade på internet efter att ha postat bilder på sig själva. En norska blev t.ex. avslöjad på ett internationellt forum, så man är inte säker någonstans.
    Hade hon gjort något brottsligt?
  • Anonym (triple)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-18 07:06:22 följande:

Så kan det gå när man är lösaktig. Det känns i alla fall bra att avataren är borta.
    Tips. Gå in på tråden: Hur många har ni legat med? Där har du lite jobb att göra! Du kommer att förfasas. Det gjorde jag, hahaha......ja, jävlar. Och så hackas det på stackars Sanna som hade 3 snubbar. Piss i Mississippi! Kom tillbaka Sanna! Du är som en nunna i sammanhanget. (ja, jag överdriver lite, men inte lite.)
  • Anonym (triple)

Anonym (rock on) skrev 2009-11-24 01:22:07 följande:

rock on för svensson-morsan som lever hur hon behagar :D triple penetration är inga konstigheter. för dom som inte fattar så är killen på hennes rygg som kör analt väldigt långt fram, högt upp på ryggen alltså. lämnar rum för vaginalt nr 2. DVDA - double vaginal, double anal är ju lite svårare, och är man där så kan man lika gärna köra Triple-Double, dvs två i munnen oxå. två i varje hål. airtight seal :p personligen tycker jag det är bättre att släppa in lite bi-killar i mixen, blir fler hål åt alla :D människan har provat på det mesta
    Det kanske går att göra näsborreutvidgningsoperation. Eller va´ f-n. Operera in vaginor lite överallt på kroppen. Då kan ju kvinnan ha 8-10 samtidigt i olika hål. :-O
  • Anonym (triple)

...kanske maffigt för en tjej när tre killar sprutar i henne samtidigt. En i mun, en i baken och en i fittan. Måste vara rätt häftigt precis stunden innan alla sprutar, när det är på max! ;)

• Anonym (triple)
    Anonym skrev 2009-11-26 14:50:02 följande:
    Anonym (triple) skrev 2009-11-26 09:31:15 följande: Bara ta på sig latextrosan i xs så det inte rinner ut på en gång :-P
    Varför är inte jag gift med dig?
  • Anonym (triple)

Anonym (Mmm) skrev 2009-11-26 15:34:23 följande:

Intressant tråd. Att en tjej har 3 i sig samtidigt låter som en porrigt upphetsande men akrobatiskt svår nöt att knäcka. Personligen har jag erfarenhet av att vara 2 killar och 1 tjej. Och för oss killar var det inte helt enkelt ändå. Men det är upphetsande och trevligt. Så visst skulle det vara nice att prova att vara 3 killar på tjejen.
    Det finns många klipp med 3 män och en kv samtidigt.
  • Anonym (triple)

Anonym (Mmm) skrev 2009-11-26 15:41:05 följande:

Jo det är möjligt at tdet finns många klipp. Men det svåra var att själv försöka sig på det. Man får väl hitta en tjej som vill testa och sen bara prova!
    Ska gå ner på Konsum och höra mig för.
  • Anonym (triple)

Anonym (Mmm) skrev 2009-11-26 15:43:48 följande:

hehe...var kanske inte på konsum jag refererade till. I mitt fall får jag kolla med de tjejer jag har kontakt med som är inne på det här med flera samtidigt.
    Ahaaa...
  • Anonym (triple)
    Anonym skrev 2009-11-26 22:23:22 följande:
    Anonym (triple) skrev 2009-11-26 14:59:38 följande: Det där är det som är mest vanilj med mig så är du riktigt säker
    Det låter härligt. Vet du? Du är kvinnan i mitt liv!
Svar på tråden Tre killar samtidigt