Inlägg från: sensuellaisabella |Visa alla inlägg
  • sensuellaisabella

Tre killar samtidigt

Anonym skrev 2009-11-17 06:54:27 följande:
    Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 05:50:17 följande:
    Jag brukar inte hålla med dig, men i det här fallet gör jag det faktiskt. En mycket märklig form av exhibitionism. Jag tycker absolut att människor ska ha sex med vem de vill, hur de vill, men att att berätta om det utan att dölja sin identitet ordentligt verkar ju mer än korkat, eftersom alla inte är så accepterande...Kul när dagispersonalen börjar tissla och tassla? Nej, skulle inte tro det...
    Kan inte annat än att hålla med. Inte ens jag vågar visa vem jag är, eller skriva utförligt i min presentation och jag har ett vanligt "svenne-sexliv" ...... Idag blir ju barn mobbade för att de har fel kläder, hur skall det då inte vara om några ungar får nys om den här tråden
  • sensuellaisabella

Anonym (triple) skrev 2009-11-17 11:29:10 följande:

Då får de ju en kändismorsa! Ungarna skull äga hela skolan!Är det så att man avstår det sex man egentligen skulle vilja ha pga vad folk skulle säga om de visste?? Att man som kvinna egentligen skulle vilja bli omhändertagen av t ex tre män, som ägnade all uppmärksamhet åt Henne. Och tillfredsställde Henne på alla tänkbara sätt.
    Självklart är det upp till var och en vilken typ av sexliv man vill ha. Vad jag vänder mig emot är dock att TS inte är anonym; att hon måste tänka på att detta faktiskt kan drabba hennes barn och göra deras liv surt. Det är mycket enkelt att lista ut folks identitet om man bara vill. Hon har ju bild på sig själv (om det nu är hon på bilden, vill säga) och man kan dessutom se på hennes sätt att skriva att hon är göteborgare.
  • sensuellaisabella

Anonym (triple) skrev 2009-11-17 11:44:16 följande:

Har jag inte ens reflekterat över. Som ursprunglig västsvensk kan man ju iofs flyttat och bo varsomhelst i Sverige.
    Jag vet. Det är därför jag skriver att hon ÄR GÖTEBORGARE, vilket nödvändigtvis inte behöver betyda att hon BOR i Göteborg. Om hon däremot inte bor i Göteborg så blir hon ju desto mer lättare att känna igen. (Jag menar, om man snackar götebortska i t ex Malmö, så sticker man ju ut). Summa summarum så vill jag ha sagt att hon lätt kan identifieras. Jag tycker att hon skall iaktta större försiktighet, dels med tanke på barnen, men även med tanke på sin egen säkerhet. Finns som bekant många skumma typer på internet....
Svar på tråden Tre killar samtidigt