Inlägg från: Anonym (Bus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bus)

Tre killar samtidigt

Förstår inte er som säger att det är ett porrfilmsmanus hon skrivit av. Varför skulle hon bara inte kunna vara jävligt duktig på att skriva och förklara? Skriver själv böcker där jag också har med erotiska scener som kanske ibland kan låta som ett porrfilmsmanus men som faktiskt är något jag varit med om själv och bara vill lägga in i boken för att det var så jävla skönt.

Sen kan hon helt klart kunna lägga ut sin bild. Är hon totalt öppen med det inför sina vänner och allt så varför ska hon då låtsas om något i ett forum? Verkar ju bara löjligt om hon skulle gömma sig här och vara öppen för att visa vad hon håller på med i övrigt. Finns ju hur många som helst som ställer upp på att visa ansikte i sexdokumentärer i "Fråga Olle" m.m. och inte en kotte ifrågasätter dom så varför ifrågasätta ts?

Grattis ts till en skön stund. Kan inte säga annat än att jag är avundsjuk! :D

• Anonym (Bus)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-17 19:17:16 följande:

Ang. igenkänning så finns det flera exempel på folk som blivit avslöjade på internet efter att ha postat bilder på sig själva. En norska blev t.ex. avslöjad på ett internationellt forum, så man är inte säker någonstans.
    Fast ts har ju inte gjort något olagligt eller något. Hon är bara öppen med sitt sexliv och barnen kanske är så pass små just nu att de ändå inte förstår. Who knows? Vissa familjer har det också väldigt öppet vad gäller sex osv utan att de blir mobbade i skolan och vad folk här nu påstår. Var kompis med en kille vars mamma hade ett väldigt öppet och brett sexliv och det var inte någon som sa något om det. I deras familj var detta normalt.
  • Anonym (Bus)

Konservativ tänkare skrev 2009-11-18 07:06:22 följande:

Så kan det gå när man är lösaktig. Det känns i alla fall bra att avataren är borta.
    Kanske är du som är lite lösaktig och att det är därför du går på ts så mycket? ;)
Svar på tråden Tre killar samtidigt