• marre69

Tre killar samtidigt

Jag har inte varit med om att man är tre i två hål och detta leder mig långsökt till reklamen från ett visst kabelföretag med tre hål, men däremot ett antal dubbelmackor och jag har inte upplevt att någon av tjejerna skadade sig eller hade det dåligt. Ett par var samma tjejer så de måste ha njutit eftersom de gjort det igen. Jag skulle också vilja göra om det, men har ingen att göra det med så jag säger bara go for it Sanna.

Jag vill inte heller påstå att Sanna är lösaktig. Är hon överens med sin partner att de ska göra det är det helt okej enligt min mening. Dessutom lever vi inte på 1800-talet eller i något av de där fundamentalistiskt religiösa länderna.

• marre69

Vore inget fel med en sån trevlig trekant bara någon tjej var med på det, men när sådana moraltalibaner som Konservativ tänkare får gå lösa är det inget konstigt att tjejerna inte alltid vågar. Det är synd och det är för jäkligt att det slutade med att Sanna avreggade sig. Jag är inte ett dugg förvånad - tyvärr kanske ska tilläggas.
    Är även imponerad över rock ons kunskaper. En del hade jag inte en aning om, men man lär så länge man lever.

• marre69

Du får väl prata med din man om fantasin och se om han går med på det.. Jag skulle gissa på att han gör det. Jag hade åtminstone gjort det om den jag är ihop med hade sagt något sånt Sen tror jag att man ska berätta om de här sakerna i början av förhållandet. Det var mitt stora misstag i mitt förra förhållande och nästa gång gör jag inte om det, utan berättar precis vad jag vill ha och fantiserar om.

• marre69

Jag sa precis samma sak innan. Det är för sorgligt.
    För övrigt önskar jag också att det fanns många fler som lyckliga sambon. Då hade det varit kul.

• marre69

Håller fullt med. Är på väg tillbaks till BDSM-svängen efter ett vaniljäktenskap och har både en och en annan kink, men jag kan åtminstone motivera dem, ibland t.o.m. så pass att jag övertygar någon Däremot tycker jag väldigt illa om sådana som bara fördömer, helst med hänvisning till moral, men dock utan någon som helst substans. Att t.ex. jag inte tycker att vaniljsex är något för mig innebär ju inte att jag fördömer alla som har vaniljsex, men varför ska de som gillar vanlig hederlig vaniljsex fördöma mig bara för att jag gillar BDSM, att vara en av de tre killarna som sätter på en tjej eller något liknande. Det är enligt mitt tycke väldigt omdömeslöst och bakåtsträvande.

• marre69

Sen tycker jag att det är synd att Sanna försvann härifrån. Det hade varit kul att få snacka lite med henne. Tack för det ni som gick på henne.

• marre69

qwerty66, underbart kul inlägg Håller fullt med. Tänker i alla fal inte smyga med vad jag gillar och inte gillar. Jag skiter i moralkärringarna, men jag stör mig ändå på dem och att deras sunkiga inställning har sån inverkan på samhället och hur folk är.

Wickz, klart att skillnaden är stor, men den sistnämnda är direkt förkastlig. Varför ska folk inte få vara som de vill vara utan att direkt drabbas utav en bannbulla från någon självutnämnd moralkärring? Tycker personligen att dessa personer borde krypa tillbaka till sina hålor och stanna där. Där kan de sen ha sex med sin uttråkade gubbe, som SÄKERT inte får vad han egentligen vill ha.... för då kommer nämligen moralkärringen fram och fördömer även honom. Inte undra på att man gillar BDSM. Där slipper jag åtminstone dessa fördömanden och moralpredikningar som jag t.ex. fick av mitt vaniljex.

• marre69

Är i o f s inte tjej, men har varit med om liknande aktiviteter och tyckte att det var helt klart värt det. Min ex var den som blev påsatt och andra som deltog utöver mig var två polare. Det var lite småkrångligt innan vi fick rätt på det och inte minst innan alla slappnade av men sen gick det som på räls. Först körde vi en i fittan eller analt samtidigt som en knullade henne i munnen och sen när vi kommit in i det s.a.s. fick hon dubbelmackor, d.v.s. en i fittan, en analt och en i munnen. Vi turades om och hon var i sjunde himlen.
    Efteråt ville hon göra om det och detta gjorde vi också flera gånger och då blev det även dubbelt i fittan och dubbelt i analen.

Jag kan dock säga att det inte är något för den svartsjuke. En polare gjorde samma, men han blev svartsjuk och sen gjorde de det inte fler gånger. Hon däremot ville igen och det slutade med att det tog slut mellan dem! Det är inte heller något för den som har bögnoja eller liknande. Man måste liksom slappna av och då är det kul och skönt.

För egen del har stort sett varje ex, förutom den första och sista, fått samma behandling med samma resultat, d.v.s. att de har velat göra om det och mig inget emot. Jag har njutit lika mycket. Vi har däremot inte kört den varianten som Sanna med två i fittan, en analt och en i munnen. Jag har däremot kört in en dong i fittan på ett ex medan vi körde dubbelmacka och det kan jag säga var MYCKET uppskattat, så det är fullt möjligt att fylla ut det utrymmet med Trångt som fan var det i alla fall. Hon sa att det var som att få den skönaste analsexen man kan få fast överallt. Hon kände inte skillnad mellan vad eller vem som var inne och var.

Självfallet vill jag göra om det när tillfälle ges och då tror jag nog att det kan bli Sannas variant också. Vid närmare eftertanke verkar det rätt så intressant att testa, särskilt med tanke på att dubbelmackan med dongen var lyckad. Sen finns det lite andra varianter också man skulle kunna göra, som att t.ex. sätta på henne en huva så att hon inte ser och öronproppar så att hon inte hör och på så vis öka känsligheten ett antal snäpp, bara för att ta ett par exempel.... Sen ska väl tilläggas att jag gärna kombinerar detta med BDSM-aktiviteter och då kan det bli hur kul som helst. Det har jag alltid gjort.

Men som AAlexander01 skrev, vad tycker ni tjejer? Svara gärna. Det här är alltid intressant att höra.

• marre69

Tja, för att tala från egen erfarenhet. Ingen av mina ex blev slappa i fittan och ibland körde vi trekant både en och två gånger i veckan. Glöm inte att det ska kunna komma ut en bebis genom det hålet och inte blir tjejerna slappare bara för att de fött. Ibland blir det t.o.m. tvärtom. Gud vet nog vad han skapade

• marre69

TS är inte här. Folk gick på henne så pass att hon lämnade forumet. Så hon kan nog inte läsa det ni skriver här.
    Ska väl säga att jag är lika pigg på att köra något liknande som TS själv (fast som en av killarna då så klart)

• marre69

Det där kan ju tolkas precis som man vill. Jag uppfattar det som att båda sakerna ifrågasattes, d.v.s. både hennes sexvanor och att hon gick känna igen. Jag hann kolla på hennes bild och den var ju inte precis så stor att jag skulle känna igen henne på gatan. Sen gick man ganska hårt åt henne. Inte undra på att hon tröttnade.

• marre69

Och jag HAR testat det och redan som kille var det helt grymt. Tjejerna har också berättat både ett och annat, men det är tydligen höjden av eufori för dem som jag haft det med.

• marre69

@Mimmla
    Jo jag har barn och vet nog mer om kvinnors fysiologi än du tror... vanföreställningar? Pyttsan! Tvivlar dock på att du har barn med den inställning du har. Du har förmodligen koll på det du uttalar dig om, men noll erfarenhet mer än möjligen från akuten, eller var du nu jobbar och tänker inte längre än till de skador du ser. Det krävs dock att man förstår sammanhangen för att kunna göra en vettig slutsats, inte bara se till skadorna och det gör att du tyvärr ses som en moralkärring.

Ingen av de jag varit med och gjort detta med har skadats. Ingen av dem har heller tvingats. Fist har jag också erfarenhet och ingen där har skadats. Det hela handlar om en jäkla massa glidmedel, försiktighet och att låta det ta sin tid.
    Jag förstår faktiskt inte varför man ska börja från risken att bli skadad när man överväger det här. Tyvärr låter det som min exfru... Analsex???!!! Nej, då kommer jag aldrig mer att kunna skita normalt och när jag blir pensionär kommer jag att få gå med stomipåse... Som du förstår var inte sexet kul med henne.

Visst förstår jag att det kommer in unga tjejer på akuten till följd av fisting, men då är det p.g.a. oerfarenhet och oförsiktighet som det blivit så där. Jag har full förståelse för det där, för när kidsen tittar på p-rulle ska allt gå snabbt. De visar inte uppvärmningen, vare sig det är dubbel-, trippelmacka eller fisting. De där tjejerna är redan uppvärmda. Det är dock något som den oerfarne inte inser och då trycker han in näven. Där har du möjligen ett orsakssamband som du troligen inte tänker på när du ser den stackars tjejen som skadats. Du ser bara skadan och tänker... fisting? Nej fy för... Tacka vet jag hederlig 69:a. Hmm, apropå hederlig svenssonsex. Det är enda gången en av mina ex skadades. Gammalt gött hederligt skavsår.
    En annan aspekt av det här är det faktum att kvinnor föder barn och har gjort så i åtminstone under hela tiden som homo sapiens sapiens gått omkring på denna jord. De fixar det och jag kan garantera att mitt barns huvud var större än båda mina nävar, men det tog också sina timmar. Ponerar man att jag tryckt in en näve är det ändå bra mycket mindre än ett huvud. Att då hävda att detta, om man är försiktig, skulle leda till skador tycker jag är att ta i lite. Att hävda att man blir skadad om man kör en dubbelmacka är också en överdrift. Det hela är endast fråga om hederligt vett och försiktighet. Men visst, skador går inte att undvika. Du kan förvisso även bli överkörd på ett övergångsställe, eller hur? Men det hindrar dig väl inte från att gå ut? Vad ska då hindra mig och andra från att ha kul i sänghalmen? Som sagt, ingen har skadats och det är t.o.m. så att mina ex varit de pådrivande för att vi ska göra om det. Kan du möjligen förklara hur det kan komma sig ifall det nu måste vara så skadligt och då antagligen oerhört obekvämt? Och varför skulle de där skadade kvinnorna inte sitta här? Vad vet du som inte jag vet?

• marre69

Ajajaj. TS hade ju två i musen. Här var det två där bak, men principen är ju den samma. Hmm, det här måste man nog testa någon gång.

Svar på tråden Tre killar samtidigt