pcalma skrev 2010-01-13 21:50:01 följande:
Skönt att ha det gjort! Har du skickat in den? Gör det annars o skriv att du komplettar med läkarintyg o att det är på G. Du får ju retro från jan då! Jag har 1½ vb för mina 4 barn, men då är inte den yngste sonens NPf med i det. jag har då: Dotter 13 år med kombinerad ADHD+ASdrag Son 11 år med svsår astma o mag o tarmproblem Dotter 5,5 år med kombinerad ADHD+Bipolär sjukdom o utreds med start i feb för autism Son 3,5 år med astma o mag o tarm-problem.
Det ligger påskrivet i kuvertet som sambon får lägga på brevlådan imorgon.
Men nu har jag bara gjort en enkel ansökan, bara beskrivit problemet med några få rader. Men då har jag iaf skickat in och får ett ansökningsdatum s.a.s. Tänkte ta hjälp av kuratorn och skriva en mer utförlig text (som jag vet behövs) och skicka in det tillsammans med läkarintyget sen. Skrev även det i själva ansökan, att jag kompletterar med mer senare.
Jag vet inte hur mycket man ska hoppas på att få? Alla säger ju att det är så svårt att få något beviljat för att sonen är så liten och att "alla" barn behöver tillsyn.
Tack för att du nämnde astma, det ska jag skriva med i min komplettering. Man glömmer ju bort vad som är normalt och inte.